;
coinex

قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی منتشر شد

قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ منتشر شد. این قابلیت بسیار پرکاربرد است و شرکت‌های دیگر مدتهاست از آن استفاده می‌کنند.

واتس‌اپ به تازگی به قابلیتی تحت‌عنوان قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی مجهز شده است که اگرچه قابلیت به‌روزی نیست و شرکت‌هایی مانند مایکروسافت در Teams، گوگل در Meet و Zoom مدتهاست از آن بهره می‌برند، اما می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

در وهله دیگر شاید به این فکر کنید که ویژگی حاضر مانند اسکرین‌شات است و همان حس را القا می‌کند و همان کاربرد را دارد، اما بهتر است بدانید که شیوه کار این دو قابلیت کاملاً متفاوت از یکدیگراند. در ادامه نوشته با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تایید حساب واتساپ با ایمیل به زودی ممکن می‌شود

قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی واتساپ منتشر شد

واتس‌اپ به قابلیت جدیدی مجهز شده است که از طریق آن می‌توانید نمایشگر دستگاه را در هنگام تماس‌های ویدیویی با دیگران به اشتراک بگذارید، البته به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ قابلیت جدیدی نیست و سرویس‌هایی مانند زوم، گوگل میت یا مایکروسافت تیمز هم از آن بهره می‌برند.

به گفته واتس‌اپ، این قابلیت جدید از طریق آیکون به‌اشتراک‌گذاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با انتخاب این گزینه، کاربران می‌توانند کل نمایشگر یا تنها یک اپلیکیشن را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین در آینده گزینه‌ای برای به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در حالت افقی هم به این پیام‌رسان اضافه می‌شود.

قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی

به گفته متا، می‌توان از این ویژگی برای به‌اشتراک‌گذاری اسناد کاری، مشاهده تصاویر و ویدیوها با اعضای خانواده، برنامه‌ریزی برای تعطیلات، خرید آنلاین با دوستان یا کمک به افراد برای کارهای مرتبط با فناوری استفاده کرد.

قابلیت به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی چندین ماه پیش به‌صورت بتا در اختیار کاربران قرار داشت و حالا از حالت بتا خارج شده و در اختیار تمام کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. این ویژگی برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و ویندوز در اختیار کاربران قرار دارد.

واتس‌اپ در سال جاری میلادی به قابلیت‌های جدید زیادی مجهز شده است که البته برای این پیام‌رسان جدید محسوب می‌شوند و در سایر پلتفرم‌ها شاهد حضور آن‌ها بوده‌ایم. واتس‌اپ می‌خواهد با این ویژگی‌ها رقابت جدی‌تری با سایر سرویس‌ها داشته باشد و همچنین مانع از مهاجرت کاربرانش به سرویس‌های رقیب شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر