;
coinex

چت بات بینگ برای تمام مرورگرهای موبایلی عرضه می شود

چت بات بینگ برای تمام مرورگرهای موبایلی عرضه می شود. مرورگرهای موبایلی مانند کروم و سافاری از سرویس هوش مصنوعی Bing Chat پشتیبانی خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی از اضافه‌شدن بینگ چت به مرورگرهای موبایلی متفرقه خبر داده است. این سرویس هوش مصنوعی که در موتور جست‌و‌جوی بینگ ارائه می‌شود، مبتنی‌بر مدل زبانی GPT-4 است، همان مدلی که ChatGPT را به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های آنلاین دنیا تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اپل در حال ساخت چت بات هوش مصنوعی Apple GPT است

چت بات بینگ برای تمام مرورگرهای موبایلی عرضه می شود

مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی اپلیکیشن موبایلی بینگ چت را برای اندروید و iOS منتشر کرد، بااین‌حال مرورگرهای موبایلی متفرقه امکان دسترسی به این چت‌بات را نداشتند.

بینگ چت بهمن سال گذشته از راه رسید؛ اما صرفاً کاربران مرورگر مایکروسافت اج می‌توانستند از آن استفاده کنند. مایکروسافت ماه‌ها بعد دسترسی به بینگ چت را در کروم و سافاری نیز امکان‌پذیر کرد تا کاربران چت‌باتش را افزایش دهد.

چت بات بینگ برای تمام مرورگرهای موبایلی

مایکروسافت می‌گوید که تعداد کاربران مرورگر اج به‌مدت ۹ فصل متوالی رشد کرده است. بخش قابل‌توجهی از رشد کاربران اج، به بینگ چت نسبت داده می‌شود. به گفته‌ی مایکروسافت، تاکنون بیش‌ از یک میلیارد چت در Bing Chat انجام شده و این سرویس در تولید بیش‌ از ۷۵۰ میلیون عکس نقش داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار چت بات بینگ برای تمام مرورگرهای موبایلی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر