coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

با اصلاح طرح کالابرگ الکترونیکی اقبال عمومی از آن افزایش می‌یابد

تغییرات بزرگ در راه است. وزیر کار عنوان کرد که برنامه‌هایی برای اصلاح طرح کالابرگ الکترونیکی تبیین شده است که موجب افزایش اقبال عمومی خواهد شد.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که با اصلاح طرح کالابرگ الکترونیکی اقبال مردم نسبت به این طرح افزایش خواهد یافت. آنطور که از صحبت‌های مرتضوی می‌توان برداشت کرد، این طرح اقتصادی شامل مراحل پیچیده‌ای است و فعلاً در مرحله اولیه اجرا قرار گرفته و اگرچه استقبال از آن بسیار ناچیز بوده، اما سیاست‌های این وزارتخانه شاید در آینده بتواند سفره‌های دهک‌های پایین درآمدی را پررنگ‌تر بکند.

بیشتر بخوانید: افزوده شدن دو کالای جدید به طرح کالابرگ الکترونیکی

برنامه اصلاح طرح کالابرگ الکترونیکی در راه است

به گزارش تکراتو به نقل از  ایسنا، سیدصولت مرتضوی در جمع خبرنگاران در مجموعه تلاش اظهار کرد:

اعتقاد ما بر این است که باید به سفره مردم توجه کنیم و یکی از سیاست‌های کلان دولت هم این است که در رابطه با سفره دهک‌های کم‌برخوردار و کم‌درآمد جامعه تمهیداتی داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای طرح کالابرگ‌ الکترونیکی را از جمله این تمهیدات برشمرد و گفت: «کالابرگ الکترونیکی یک الزام و تکلیف قانونی است که برعهده وزارت کار گذاشته شده و بسترهای اجرای این طرح فراهم شده است.»

اصلاح طرح کالابرگ الکترونیکی

مرتضوی افزود:

فعلا یک مرحله اجرای طرح را شروع کردیم و اینطور نیست که استقبال نشده باشد بلکه با استقبال خوبی مواجه شده منتها در گام نخست آن استقبالی که مورد انتظار بود هنوز محقق نشده است.

وی گفت: «هم اکنون طرح ترمیم شده و طرح جدیدی ارائه شده و به تصویب و تایید رسیده است که اقبال عمومی را نسبت به طرح کالابرگ الکترونیکی افزایش خواهد داد.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص اصلاح طرح کالابرگ الکترونیکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر