;
coinex

بازدید 25 هزار نفری از غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

رونیکس به عنوان متنوع‌ترین برند ابزارآلات در ایران، امسال برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شرکت کرد. بیست‌وسومین نمایشگاه صنعت ساختمان، از دوازدهم تا پانزدهم مرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و میزبان طیف وسیعی از علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مرتبط با ساختمان بود. رونیکس برای معرفی بهتر ابزارآلات خود و استفاده از ظرفیت‌های بازاریابی در نمایشگاه صنعت ساختمان ، یک سالن اختصاصی با ۱۵ غرفه را در اختیار گرفت تا بتواند با آگاهی بخشی از محصولات و خدمات متمایز خود، میزبان علاقه‌مندان صنعت ابزار باشد.

بازدید 25 هزار نفری از غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

دلایل حضور رونیکس در مهم‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور در نمایشگاه‌های مختلف، یکی از بهترین‌ راه‌های دیده‌شدن و ارتباط با مشتریان است. بسیاری از کسب‌وکارها، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی را راه مناسبی برای دریافت بازخورد مستقیم از مشتریان‌ می‌دانند. مدیران رونیکس هم حضور در نمایشگاه را روشی برای کم‌کردن فاصله‌ با مخاطبان خود می‌دانند. مدیرعامل رونیکس، در این مورد گفت: «مدیری که پشت‌میز نشین است، تصمیم‌های پشت‌میزی می‌گیرد و در نهایت، ایده‌هایی که ارائه می‌دهد نیز برای بازار هدف کارایی نخواهند داشت.»

رامخو، ارتباط با مخاطبان و شناخت نیازهای آن‌‌ها را از اهداف اصلی رونیکس برای شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی‌ای مانند نمایشگاه صنعت ساختمان دانست. رضا رامخو در ادامه توضیح داد: «در واقع صاحبان برندهای مختلف، باید براساس نیازهای جامعه هدف استراتژی داشته باشند و محصولات متنوع تولید کنند. مخاطبان هدف در سطح‌های مختلف، از خرده‌فروش گرفته تا عمده‌فروش، مصرف‌کننده عادی یا حرفه‌ای، از فعالان ساختمانی گرفته تا شرکت‌های بزرگ ساختمانی و…، درخواست‌ها و نیازهای‌ خود را با ما مطرح می‌کنند و در نهایت، محصول نهایی بر اساس نیازهای مخاطب تولید می‌شود.»

استفاده از چهره‌های شناخته‌شده، آگاهی‌بخش برند رونیکس

غرفه رونیکس در روزهای نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، پذیرای بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده بود که در میان آن‌ها افراد سرشناس و شناخته‌شده‌ای حضور داشتند. علی‌ دایی، شهریار فوتبال ایران در آخرین روز نمایشگاه به غرفه رونیکس رفت و با بنیان‌گذار این مجموعه گفت‌وگو کرد.

حضور علی دایی، حال و هوای تازه‌ای به نمایشگاه داد و استقبال پرشور بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت. علی دایی با بازدید از غرفه رونیکس، با محصولات جدید این برند آشنا شد.

فوتبالیست شناخته شده ایران، پس از بازدید از غرفه‌های مختلف رونیکس که مربوط به ابزار ساختمانی، فرزها و ابزار شارژی می‌شدند، با مدیران بخش خدمات پس از فروش، کارشناسان و کارمندان این شرکت گفت‌وگو کرد.

این فوتبالیست مطرح، ضمن اشاره به اهمیت تولید در حوزه‌های صنعتی و اشتغال‌زایی، برای برند رونیکس آرزوی موفقیت کرد.

بازدید 25 هزار نفری از غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

علاوه بر علی‌ دایی، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی چون مجتبی شفیعی، محسن ایزی، عرفان علیرضایی و خبرنگاران و فعالان حوزه ابزارآلات نیز از غرفه رونیکس بازدید کردند. همکاری با افراد شناخته‌شده، یکی از روش‌های بازاریابی است که به افزایش مخاطبان‌ برند و برند آگاهی (Brand Awareness) می‌انجامد.

رونیکس، هوشمند در گوریلا مارکتینگ

مدتی است که ماکت ابزارآلات رونیکس در سطح شهر تهران دیده می‌شود و توجه عموم مردم را به خود جلب کرده است. رونیکس، ماکت عظیم ابزارآلات خود از جمله دریل و بتن‌ کن را در بزرگراه‌ها و معابر سطح شهر قرار داده است. برند رونیکس، مدت‌هاست که با استفاده از تبلیغات سعی در اثبات تمایز خود با سایر برندها دارد.

گوریلا مارکتینگ، یکی از روش‌های تبلیغات است و رونیکس آنطور که مشخص است شجاعت بهره‌گیری از این روش بازاریابی و تبلیغاتی را داشته است.

این برند تولیدکننده ابزارآلات صنعتی، این نوع روش تبلیغات را در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان نیز اجرایی کرد و سروکله ماکت‌های عظیم‌الجثه‌اش در این نمایشگاه نیز پیدا شد. این حجم‌های سه‌بعدی که فرآیند ساخت تا جایگذاری هر کدامشان حدود ۴۵ تا ۶۰ روز زمان لازم دارد، ایده‌ای خلاقانه در نمایشگاه صنعت ساختمان بود.

افق پنج سال آینده رونیکس

براساس آن‌چه حمیدرضا رامخو، مدیر زنجیره تامین این شرکت گفته، «هدف گذاری رونیکس این است که تا ۵ سال آینده جزو ۵ برند برتر در بازار ابزارآلات ساختمانی در سطح دنیا شود.»

طبق گفته مدیران این مجموعه، بیش از ۷۰۰ نفر در رونیکس مشغول به کار هستند و این شرکت قصد دارد تا دو ماه دیگر یکی از بزرگ‌ترین کارخانه ابزار در ایران را راه‌اندازی کند.

بازدید 25 هزار نفری از غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

درباره «کیفیت اتفاقی نیست»، شعار تبلیغاتی برند رونیکس

برندها با شعارهای تبلیغاتی خود شناخته می‌شوند که این شعارها به نمایش ویژگی‌ها یا مزیت‌های آن برند می‌پردازند. رونیکس با ۲۵۰۰ ابزار و ۳۴ هزار نوع قطعه، به‌عنوان متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین برند در زمینه ابزارآلات شناخته می‌شود و «کیفیت‌ اتفاقی نیست»، یکی از شعارهای تبلیغاتی این برند است.

حمیدرضا رامخو، مدیر زنجیره تامین رونیکس درباره این شعار چنین گفت: «یکی از اصلی‌ترین سوالات در بازار، مربوط به کیفیت محصولات است. اما ما با توجه به توان فنی، علمی و تجربی، به این شعار رسیدیم و تمام سعی ما این است که از این شعار با اتکا به تجربه، زمان، انرژی و توان فنی دفاع کنیم.»

این عضو هیئت‌مدیره رونیکس در ادامه افزود: «اتفاقی نبودن کیفیت، دقیقاً مربوط به تیم مستقر در بخش تولید و نظارت و همچنین توان نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری شرکت می‌شود که به ما اجازه داده است تا این شعار را سرلوحه اصلی محصولات خود بدانیم.»

مدیر زنجیره تامین رونیکس، دریافت گزارشات مستمر از تیم پایش و نظارت، همچنین بسته‌بندی‌های مناسب محصولات را از دیگر عوامل با کیفیت بودن محصولات این شرکت تولیدکننده ابزارهای صنعتی دانسته است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر