coinex
راهنمای خرید تکراتو

ثبت غیرحضوری درخواست گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس‌من امکانپذیر است

به منظور کاهش حجم بار ترافیکی مراجعه به دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور، ثبت غیرحضوری درخواست گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من امکان‌پذیر شد.

بنابر اعلام رسمی سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، ثبت غیرحضوری درخواست گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من امکان‌پذیر شد و بدین‌وسیله همه هموطنانی که مایل به دریافت گذرنامه، چه معمولی و چه زیارتی هستند، می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن، درخواست خود را ثبت و منتظر دریافت پاسپورت خود از طریق پست باشند. البته لازم به ذکر است که این مهم برای برخی افراد مانند، نظامیان شامل محدودیت‌هایی است که باید در مراحل بعدی دریافت گذرنامه خود را به صورت حضوری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت گذرنامه ویژه اربعین اعلام شد

ثبت غیرحضوری درخواست گذرنامه با اپلیکیشن پلیس من ممکن شد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایرنا، سردار علی ذوالقدری روز دوشنبه اضافه کرد: شاهد استقبال بی‌نظیر مردم کشور برای حضور در اربعین حسینی هستیم که البته بار ترافیک صدور مجوز خروج و گذرنامه را افزایش داده است.

وی در پاسخ به انتقاد مردم از صف‌های طولانی در ادارات گذرنامه و مراکز پلیس +۱۰ گفت: تمامی مراحل ثبت مدارک و دریافت گذرنامه به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و ضرورتی برای حضور متقاضیان در مراکز مذکور وجود ندارد.

ثبت غیرحضوری درخواست گذرنامه با اپلیکیشن پلیس من ممکن شد

رئیس پلیس مهاجرات و گذرنامه فراجا سامانه “پلیس من” را بهترین شیوه برای دریافت گذرنامه دانست و افزود: تمامی مراحل در این سامانه قابل اجرا و در صورت تایید ظرف مدت حداکثر ۵ روز گذرنامه زیارتی صادر و از طریق پست برای متقاضیان و زائران اربعین ارسال خواهد شد.

سردار ذوالقدر زیرساخت سامانه و اپلیکیشن پلیس من را نیز قوی و آسان توصیف کرد و از مردم خواست تا حد ممکن از مراجعه حضوری خودداری کنند.

وی همچنین تاکید کرد که زائران نباید دریافت گذرنامه و مجوزهای خروج را به روزهای پایانی اربعین موکول کنند و برای جلوگیری از ترافیک زائران هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان ثبت غیرحضوری درخواست گذرنامه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر