;
coinex

تماشا کنید: درس ترجمه گوگل پیکسل به آیفون [+ویدیو]

در یک ویدئوی تبلیغاتی جدید، درس ترجمه گوگل پیکسل به آیفون را می‌بینیم که مشخص می‌کند قابلیت‌های گوشی‌های پیکسل بسیار فراتر از چیزی‌ست که فکر می‌کنیم.

درس ترجمه گوگل پیکسل به آیفون با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی دیگر از سری تبلیغات غول جست‌وجوی جهان برای شناخت قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل خود در فضای مجازی و رسانه‌های مرتبط منتشر شد. در این ویدئو، قابلیت ترجمه بین دو گوشی گوگل پیکسل 7 پرو و آیفون 14 پرو مورد سنجش قرار گرفته و در آخر نماینده گوگل با اختلاف برنده مبارزه می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه دوربین آیفون 14 پرو مکس با پیکسل 7 پرو ؛ رقابت شانه به شانه!

درس ترجمه گوگل پیکسل به آیفون

گوگل تبلیغ جدیدی منتشر کرده که رقابتی دوستانه بین پیکسل ۷ پرو و آیفون ۱۴ پرو را به‌تصویر می‌کشد. غول جستجوی اینترنت با آگهی جدیدش، به قابلیت‌ ترجمه‌ زنده در گوشی‌ پیکسل اشاره دارد و آن را به رخ رقیب می‌کشد.

آیفون ۱۴ پرو در تبلیغ جدید گوگل به توانایی خود در ترجمه‌ خودکار پیام‌ها به‌بیش ۲۰ زبان اشاره می‌کند که البته پیکسل ۷ پرو نیز ویژگی‌های پیشرفته‌ ترجمه و درک بهتر کلمات را به رخ رقیب می‌کشد.

در بخشی از آگهی ویدیویی جدید گوگل، آیفون می‌گوید: « چیزهایی وجود دارد که ما را متحد می‌کند.» پیکسل نیز در پاسخ می‌گوید: «چه جمله‌ عمیقی!» و سپس دو گوشی مذکور وارد بحث قدیمی Football یا Soccer می‌شوند و گوگل از همین موقعیت نهایت استفاده را می‌برد تا قابلیت پیشرفته‌ پیکسل را در ترجمه‌ نشان دهد و این درحالی است که دستیار سیری آیفون فقط از واژه‌ی Soccer استفاده می‌کند.

البته این موضوع واقعیت ندارد که آیفون اپل توانایی ترجمه‌ نداشته باشد. اپلیکیشن Translate به کاربران iOS اجازه می‌دهد متن، صدا و مکالمات را بین زبان‌های پشتیبانی‌شده ترجمه کنند و از جمله ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به امکان ترجمه‌ آفلاین اشاره کرد. به‌هر حال ویژگی ترجمه‌ زنده در گوشی‌های پیکسل باعث می‌شود این دستگاه ازنظر قابلیت مذکور یک سروگردن بالاتر از آیفون باشد.

دارندگان پیکسل می‌توانند از قابلیت ترجمه‌ لحظه‌ای در چت‌ها، تماس‌ها، رسانه‌ها، متون دنیای واقعی و مکالمات حضوری نیز استفاده کنند و دیگر نیازی به کپی، تایپ یا ضبط دستی ندارند. از آنجا که قیمت گوشی گوگل تقریباً مشابه قیمت گوشی آیفون است، انتخاب بین این دو دستگاه به نیازهای کاربران بستگی دارد و غول جستجوی اینترنت با درک همین موضوع، قصد دارد برتری‌های پیکسل ۷ پرو را نسبت‌به آیفون ۱۴ پرو نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویدئوی درس ترجمه گوگل پیکسل به آیفون چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منیع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر