;
coinex

ایلان ماسک برای مبارزه با زاکربرگ مستقیما به خانه او می‌رود!

بعد از اینکه زاکربرگ، ایلان ماسک را به بهانه‌جویی متهم کرد، مدیرعامل تسلا در اظهاراتی از مبارزه با زاکربرگ در منزل شخصی مدیرعامل متا خبر داد.

زاکربرگ به‌تازگی ضمن انتشار پیامی خطاب به ماسک بیان داشت: «نمی‌خواهم چیزی که هرگز اتفاق نمی‌افتد، ادامه دهم؛ بنابراین، ماسک باید تصمیم جدی بگیرد که این‌ کار را به‌زودی انجام می‌دهد یا نه.»

سپس، ماسک طی پیشنهادی اعلام کرد تا مبارزه‌ با زاکربرگ در حیاط‌خلوت خانه‌ مدیرعامل متا برگزار شود و با حالتی طعنه‌آمیز اظهار داشت: «شاید بروس‌ لی امروز تو هستی و به‌نوعی پیروز شوی.»

این در حالی است که براساس اظهارنظر اخیر ماسک، این مبارزه بدون دخالت UFC در شهر رم انجام خواهد پذیرفت؛ البته دولت ایتالیا هم به‌سرعت اقدام به تکذیب این خبر کرد. مدیرعامل متا که به‌صورت منظم تمرینات جوجیستو انجام می‌دهد، قاطعانه بر حرفه‌ای‌بودن مبارزه‌ خود با ماسک تأکید داشته است.

هم‌اکنون اما که به‌نظر می‌رسد که مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ دیگر تحت هیچ شرایطی در قفس برگزار نخواهد شد، مدیرعامل تسلا اعلام کرده است که بدون اعلام قبلی جهت مبارزه با زاکربرگ به خانه‌ وی مراجعه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مبارزه ایلان ماسک و زاکربرگ در کولوسئوم رم ؛ مقامات ایتالیایی مشتاق مبارزه هستند!

پیشنهاد ماسک: مبارزه با زاکربرگ در خانه وی

ماسک ضمن انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) از چنین قصدی با این شرح رونمایی کرد: «برای تست سیستم رانندگی خودکار تسلا، امشب در پالو آلتو از خودرو می‌خواهم به خانه‌ی زاکربرگ برود. اگر خوش‌اقبال باشیم و زاکربرگ در را باز کند، مبارزه ادامه دارد!»

همچنین، ایلان ماسک خبر داد که درصورت برگزاری مبارزه‌ خود با مارک زاکربرگ، این رویداد به‌صورت زنده در پلتفرم اجتماعی ایکس پخش خواهد شد.

در همین راستا، ایسکا ساریچ، سخن‌گوی زاکربرگ در متا، عنوان کرد: «زاکربرگ در حال سفر است و اکنون در پالو آلتو به‌سر نمی‌برد. او این موضوع را جدی می‌گیرد و قرار نیست به‌طور تصادفی با کسی که در خانه‌‌اش حاضر می‌شود، مبارزه کند.»

مبارزه با زاکربرگ

به‌تازگی زاکربرگ دوباره برای برگزاری مسابقه با ماسک آمادگی خود را اعلام کرده و مدیرعامل تسلا در واکنش به صحبت‌های وی اعلام کرده که احتمالاً به عمل جراحی نیاز داشته باشد.

البته ماسک باید این نکته را در نظر می‌گرفت که تغییر مداوم شرایط مبارزه‌ای که خودش پیشنهاد داده بود، زاکربرگ را زیر فشار قرار می‌دهد تا از انجام این‌ کار کوتاه نیاید. حالا باید دید مدیرعامل پرحاشیه‌ تسلا چه ترفندهای دیگری جهت تداوم به این داستان پوچ مبارزه با زاکربرگ به‌کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص صحبت‌های ایلان ماسک درباره مبارزه با زاکربرگ در خانه وی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر