;
coinex

نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

هوش مصنوعی Firefly به نسخه عمومی Adobe Express راه پیدا کرد. بدین‌ترتیب تولید محتوا با این ابزار محبوب به بهترین و ساده‌ترین شکل، ممکن خواهد شد.

نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly از راه رسید. ابزار Adobe Express که تحت وب عمل می‌کند، اخیراً از حالت بتا خارج شده و نسخه رسمی آن با ادغام به مدل هوش مصنوعی Firefly منتشر شده است. طبق گفته Adobe، نسخه موبایلی این ابزار تولید محتوا نیز به زودی منتشر می‌شود. ناگفته نماند که ادغام هوش مصنوعی به این پلتفرم، تولید محتوا را ساده‌تر از همیشه و فقط با زدن چند کلیک انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تجهیز ادوبی اکسپرس به هوش مصنوعی [+ویدیو]

نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

هوش مصنوعی در حال حاضر داغ‌ترین مبحث دنیای فناوری محسوب شده و شرکت‌های بزرگ نیز به دنبال استفاده از مزایای بی‌پایان آن هستند. بر همین اساس، در ماه ژوئن 2023 (خرداد ۱۴۰۲)، شرکت Adobe از نسخه بتای یک ابزار هوش مصنوعی مولد به نام Firefly رونمایی کرد و توضیح داد که در آپدیت بعدی، این هوش مصنوعی به Adobe Express ادغام خواهد شد.

نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

این هوش مصنوعی یک دستیار کمکی همه‌منظوره خواهد بود که در کار‌های مختلف از جمله طراحی تصویر، ساخت فایل‌های PDF و حتی ادیت ویدئو به کاربر کمک می‌کند.

به گزارش Appleinsider، حالا این اپلیکیشن تحت وب از نسخه بتا خارج شده و کاربران سراسر جهان می‌توانند به صورت رایگان و از طریق مرورگر اینترنتی خود از آن استفاده کنند.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط ادوبی، تمام ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون به صورت آنلاین قابل دسترس هستند. علاوه بر این گفته شده که نسخه موبایلی این اپلیکیشن به همراه ویژگی‌های AI آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

گوویند بالاکریشنان (Govind Balakrishnan)، کارشناس نوآوری و هوش مصنوعی مولد در بخش Express شرکت ادوبی، در بیانیه فوق اعلام کرد:

با ادغام نوآوری‌های پیشگامانه و هوش مصنوعی مولد در هسته Express، ما علاوه بر گسترش پایگاه کاربری خود به دنبال ارائه ابزارهایی مبتنی بر هوش مصنوعی یکپارچه‌ای هستیم که می‌توانند تولید محتوا را سریع‌تر، آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از قبل کنند. نسخه جدید اکسپرس در حال متحول کردن نحوه تبدیل ایده به محتوای باکیفیت است و ما با اضافه کردن هوش مصنوعی به آن، در زمینه ایجاد تصویر، طراحی، ویدئو، فایل‌های PDF و موارد دیگر نوآوری‌های هیجان‌انگیزی را شروع کرده‌ایم.

نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly منتشر شد

شرکت ادوبی مدعی شده که سرویس Express هم اکنون توسط میلیون‌ها کاربر در حال استفاده است. برای استفاده از اپلیکیشن تحت وب Express شما به یک شناسه کاربری ادوبی (Adobe ID) نیاز خواهید داشت، هرچند که نیاز نیست از کاربران سرویس اشتراکی Creative Cloud باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار نسخه عمومی Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر