;
coinex

کراس‌اوور ایکو ری‌را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد [+عکس]

کراس‌اوور ایکو ری‌را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این خودرو در اصل به عنوان جایگزینی برای پژو 2008 معرفی شده است.

کراس‌اوور ایرانخودرو ری‌را توسط ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این شاسی‌بلند جذاب دراصل جایگزین پژو 2008 بوده و پس از تارا دومین خودرو‌یی‌ست که در دوران پسا تحریم توسط ایرانخودرو ساخته شده است. محصول جدید ایران خودرو مجهز به پیشرانه EF7 توربوشارژر است که پیش‌تر در خودرو دنا پلاس جوانان نیز دیده شده بود.

بیشتر بخوانید: ایرانخودرو موظف به بازپرداخت مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس به مردم شد!

کراس‌اوور ایکو ری‌را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

پروژه K125 که ایران خودرو آن را ایکو ریرا یا ایکو ری‌را می‌نامد، درحال پیمودن مراحل نهایی خود است. این کراس‌اوور در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد، البته بازدیدکنندگان قادر به برقراری ارتباط نزدیک با این خودرو نیستند. ایران خودرو، ریرا را درون یک چهارچوب شیشه‌ای قرار داده است. شیشه‌های خودرو نیز مات هستند و بنابراین اطلاعاتی از تریم داخلی خودرو در دسترس نیست. بنابراین کراس‌اوور ایران خودرو همچنان یک پروژه آزمایشی به‌حساب می‌آید و وارد فاز نهایی تولید نشده است.

ایکو ریرا نقش جایگزین پژو 2008 را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا می‌کند. بنابراین پس از تارا، ری‌را دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود. ایکو ریرا از اصول طراحی روز پیروی می‌کند و ظاهر آن تا حد زیادی به کراس‌اوورهای جدید گروه رنو نیسان شبیه است.

کراس‌اوور ایرانخودرو ری‌را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

در بخش فنی، ایکو ریرا از پیشرانه EF7 توربوشارژر بهره می‌برد. براساس اطلاعات اعلام شده، موتور 1.7 لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر 168 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس توربوشارژر و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. ری‌را یک کراس‌اوور شهری تک دیفرانسیل است و بنابراین رفتار آن در حرکت، همانند پژو 2008 خواهد بود.

کراس‌اوور ایرانخودرو ری‌را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد

از آن‌جایی که هنوز به کابین ایکو ریرا دسترسی نداریم، بایستی به حدس و گمان‌ها در مورد امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو اکتفا کنیم. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور نور و باران به‌همراه ترمزهای دیسکی چهار چرخ آپشن‌های این خودرو در بخش ایمنی را تشکیل می‌دهند. در بخش تجهیزات رفاهی نیز سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به‌همراه نمایشگر، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سامانه پایش فشار باد تایرها را در کراس‌اوور ایران‌خودرو خواهیم دید. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و همچنین زمان عرضه این خودرو اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رونمایی از کراس‌اوور ایکو ری‌را در مشهد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر