;
coinex

ماوس گیمینگ ریزر Viper Mini Signature با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار معرفی شد [+عکس]

نسخه محدود ماوس گیمینگ ریزر تحت عنوان Viper Mini Signature به‌عنوان یکی از بهترین ماوس‌های این برند با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار رونمایی شد.

ماوس گیمینگ Viper Mini Signature اوایل امسال با قیمتی معادل 230 دلار رونمایی شد که البته برای کاربران مقداری گران بوده است. با این حال، با وجود اینکه تصور می‌شد ماوس گیمینگ ریزر بیش از این نمی‌تواند لوکس باشد اما باز هم این برند همه را غافلگیر کرده و مین لیانگ تان، مدیرعامل ریزر نسخه جدیدی از این محصول را با طلای 24 عیار رونمایی کرده است.

البته فعلا اطلاعی از اینکه کل شاسی نسخه‌ ویژه‌ Viper Mini Signature از جنس طلا تهیه شده یا لایه‌ی پشتیبانی زیر آن قرار دارد و تنها با طلای 24 عیار آب‌کاری شده، در دست نیست.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: نسل جدید ماوس با طراحی خلاقانه و عجیب معرفی شد

بدنه طلایی ماوس گیمینگ ریزر

در همین ابتدا باید اشاره کنیم که به هیچ عنوان نباید منتظر نسخه‌ طلایی ماوس Viper Mini Signature ریزر در خرده‌فروشی‌های لوازم الکترونیکی باشیم زیرا این محصول تنها یک‌ مرتبه عرضه خواهد شد. هم‌اکنون تصاویری از ماوس طراحی شده با طلای 24 عیار در ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است. درحال‌حاضر البته جزئیاتی در خصوص قیمت ماوس گیمینگ خاص ریزر اعلام نشده ولی می‌توان حدس زد با برچسب قیمتی گزافی در بازار عرضه شود.

ماوس گیمینگ ریزر

گاهی مشاهده خلاقیت‌های جذابی همچون ماوس طلا به‌ویژه از برندها مطرح دنیای فناوری بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. در صورتی که گیمر هستید، قیمت ماوس استاندارد Viper Mini Signature ریزر 230 دلار بوده و عملکردی خارق‌العاده را درکنار ظاهر جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد.

بااین‌حال، باوجود زیبایی چشمگیر نسخه‌ طلایی Viper Mini Signature ریزر، نمی‌توان گفت جهت استفاده روزانه به چه میزان خوب کار خواهد کرد. البته چنین محصولی قطعاً جنبه نمایشی داشته و چنانچه کسی بخواهد واقعاً از ماوس طلا به‌طور روزانه استفاده کند، آنقدرها بادوام نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه طلایی ماوس گیمینگ ریزر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر