;
coinex

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی با طراحی جذاب رونمایی شد [+تصاویر]

کانسپت ابرخودرو برقی پولستار سینرجی با طراحی فوق جذاب رونمایی شد. این هایپرکار بی‌نظیر فقط توانایی حمل یک سرنشین را دارد.

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی در نمایشگاه IAA Mobility 2023 مونیخ با طراحی جذاب رونمایی شد. شرکت سازنده این کانسپت در طراحی خودرو مفهومی خود نهایت دقت و تکنولوژی را بکار برده و طبق تصاویر مشخص شده که پولستار سینرجی تک سرنشین است. در ادامه مطلب می‌توانید تصاویر این خودرو جذاب را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: کانسپت مرسدس بنز CLA رونمایی شد ؛ آینده اینجاست! [+ویدیو]

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی رونمایی شد

خودروساز الکتریکی سوئدی پولستار در نمایشگاه IAA Mobility 2023 مونیخ، از یک کانسپت خیره‌کننده با نام سینرجی (Synergy) رونمایی کرد. این کانسپت در حقیقت حاصل ترکیب ویژگی‌ها و المان‌های برتر سه برنده مسابقه طراحی پولستار است که چندی پیش برگزار شد. این ابرخودروی برقی بر مبنای ایده همکاری و هماهنگی بین انسان و ماشین توسعه پیدا کرده و تجربه رانندگی جدیدی را ارائه می‌کند.

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی با طراحی جذاب رونمایی شد

شرکت‌کنندگان در مسابقه طراحی پولستار موظف بودند خودرویی طراحی کنند که در آن اصل تجربه عملکرد و قدرت پیشرانه بیشتر از هر چیز دیگر مورد توجه قرار گیرد. اصل دیگر در این مسابقه طراحی عبارت بود از قابلیت‌های فنی پیشرفته همزمان با استفاده از مواد پایدار و دوستدار محیط زیست. بد نیست اشاره کنیم در این مسابقه بیش از 600 طرح شرکت کرده بود.

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی با طراحی جذاب رونمایی شد

کانسپت پولستار سینرجی ماحصل ترکیب دو برنده طراحی خارجی و یک برنده طراحی داخلی است. برندگان طراحی خارجی که ظاهراً اصالتی هندی دارند، هر دو ساکن پاریس هستند؛ اما برنده طراحی داخلی یک طراح چینی است که در کشور خود به‌سر می‌برد. جالب اینکه پولستار برای خلق این کانسپت و هماهنگ‌سازی سه طرح مختلف، شش ماه زمان صرف کرده است. این خودروی فوق‌العاده تخیلی، با الهام از طبیعت طراحی شده و در کابین آن تنها یک صندلی وجود دارد. این صندلی در قسمت میانی اتاق نصب شده تا راننده دارای بیشترین تسلط باشد.

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی با طراحی جذاب رونمایی شد

طول بدنه این کانسپت هیجان‌انگیز 4555 میلی‌متر می‌رسد، عرض آن هم برابر فقط 1069 میلی‌متر است. پولستار سینرجی از نسبت‌ها و جزئیات بسیار جذاب و منحصربفردی برخوردار است و از نظر طراحی مشابه آن در تاریخ خودروساز سوئدی وجود ندارد.

طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی با طراحی جذاب رونمایی شد

کانسپت پولستار سینرجی در حقیقت یک خودروی مدل با مقیاس 1:1 است و بیشتر از نظر طراحی اهمیت دارد تا ویژگی‌های فنی. این خودرو پس از نمایش در مونیخ، به آمریکا ارسال خواهد شد تا در برخی تورها و همایش‌ها شرکت کند. پس از آمریکا، سینرجی در سایر نقاط دنیا نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح مفهومی ابرخودرو برقی پولستار سینرجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر