;
coinex

تلویزیون 118 اینچی الجی با قیمت سرسام‌آور 10 هزار دلار معرفی شد

غول کره‌ای به‌تازگی از تلویزیون 118 اینچی الجی رونمایی کرده که باتوجه به ابعاد غول‌پیکرش خریدش در بسیاری از نقاط دنیا حتی کشور آمریکا بسیار سخت است.

شرکت الجی طی بیانیه‌ای مطبوعاتی اقدام به معرفی مدل تلویزیون 118 اینچی الجی میکرو LED کرده که در جریان نمایشگاه CEDIA 2023 رونمایی شده بود. تلویزیون جدید ال‌جی عضوی از سری MAGNIT محسوب می‌شود.

محصولات میکرو LED به‌طور معمول هزینه‌ ساخت قابل‌توجهی دارند؛ از همین رو قیمت تلویزیون ال جی MAGNIT تا آن میزان که فکر می‌کنید، باعث تعجب نیست. قیمت تلویزیون 118 اینچ غول‌پیکر ال‌جی 237,000 دلار بوده و درحال‌حاضر نیز برای مشتریان آمریکایی قابل خریداری است.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های گیمینگ [شهریور 1402]

مشخصات تلویزیون 118 اینچی الجی

بنابر اعلام شرکت ال جی‌، تلویزیون هوشمند جدید این شرکت از هشت میلیون پیکسل به ابعاد موی انسان برخوردار بوده و رنگ‌های مشکی را به‌صورت عمیق نشان خواهد داد. این تلویزیون به کنتراست بی‌نظیری دسترسی داشته و به پردازنده Alpha 9 تجهیز شده است. این پردازنده را قبلاً در تلویزیون‌های دیگری همچون LG C3 نیز مشاهده کرده بودیم. تلویزیون 118 اینچی MAGNIT الجی نمایشگر 120 هرتز دارد و به آسانی در لیست بهترین تلویزیون‌های بازار جای خواهد گرفت.

تلویزیون 118 اینچی الجی

تلویزیون جدید ال‌جی در حقیقت مدل‌ «ارزان‌تر» تلویزیون دیگری به‌شمار می‌آید که این شرکت در سال 2022 با قیمت 300,000 دلار در بازار عرضه کرد؛ آن تلویزیون از پنل 136 اینچ برخوردار بود. هردو این تلویزیون‌ها مجهز به پنل 4K از نوع میکرو LED هستند. مدل 118 اینچ با اسپیکر رده‌بالای بنگ اند اولافسن امکان سازگاری خواهد داشت.

ال‌جی درواقع اولین شرکتی نبوده که تلویزیون غول‌پیکر گران‌قیمت روانه بازارمی‌کند. قبلاً هم برند TCL تلویزیون 115 اینچ مینی LED را برای کاربران چینی عرضه کرده بود، بااین‌حال آن تلویزیون 11,000 دلار قیمت داشت. تلویزیون سونی مدل 98 اینچ مینی LED با قیمت 9,999 دلار در دسترس قرار گرفته و قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 118 اینچ 4K به 40,000 دلار می‌رسد. علت اصلی قیمت بسیار بالای تلویزیون ال‌جی، استفاده از فناوری میکرو LED است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تلویزیون 118 اینچی الجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر