;
coinex

ایرپادز پرو 2 با درگاه USB-C معرفی شد

اپل در جریان رویداد امشب خود برای معرفی آیفون‌ها و ساعت‌های هوشمند جدیدش، از کیس جدید ایرپادز پرو 2 با درگاه USB-C نیز رونمایی کرد.

امشب در جریان مراسم Apple Wonderlust که مهمترین اتفاقات آن رونمایی از سری جدید آیفون‌ها، اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 بود، بالاخره تسلیم شد و گوشی‌های جدیدش را با پورت USB-C معرفی کرد. اما علاوه بر آیفون‌های جدید، حالا هدفون ایرپادز پرو 2 نیز از پروت USB-C برخوردار گشته است.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه و قیمت سری آیفون 15 توسط اپل اعلام شد

ایرپادز پرو 2 با درگاه USB-C

21 شهریور 1402 را فراموش نکنید چراکه این تاریخی است که اپل بالاخره و با فشار اتحادیه اروپا مجبور به کنار گذاشتن درگاه لایتنینگ و استفاده از درگاه USB-C شد. این بدون تردید یکی از نقاط عطف تاریخ گجت‌های اپل در سالیان گذشته است و احتمالا به زودی تمام دستگاه‌های اکوسیستم کوپرتینویی‌ها باید با درگاه USB-C سازگار شوند.

اما مجهز شدن آیفون‌های 15 به درگاه جدید بدون داشتن لوازم جانبی قابل تصور نیست. از این رو برای اکوسیستم جدید اپل که به درگاه‌های USB-C مجهز خواهند بود، بجای معرفی هدفون جدید، ایرپادزهای گذشته با پورت جدید جایگزین خواهند شد.

ایرپادز پرو 2 با درگاه USB-C معرفی شد

این اقدام اپل ابتدا با فروش AirPods Pro 2 مجهز به USB-C از ده روز دیگر (22 سپتامبر) با قیمت 249 دلاری آغاز خواهد شد. همچنین به زودی ایرپادز مدل سیمی با کانکتور USB-C نیز به قیمت 19 دلار به فروش خواهد رسید.

هنوز مشخص نیست که آیا امکان تعویض کیس قدیمی لایتنینگ با کیس جدید USB-C برای ایرپادز پرو وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال شایعات پیشین این طور ادعا دارند که در سال میلادی آینده مدل‌های بیشتری از ایرپادز معمولی تا ایرپادز مکس با نسخه USB-C جدید جایگزین خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی ایرپادز پرو 2 با درگاه USB-C چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر