;
coinex

بندهای جدید اپل واچ کاملا از مواد بازیافتی تهیه شده است

کوپرتینویی‌ها در مراسم Wonderlust و در راستای کم کردن آسیب به محیط زیست، از بندهای جدید اپل واچ با ساختاری از جنس مواد بازیافتی رونمایی کردند.

شرکت اپل در رویداد «WonderLust» در کنار رونمایی اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲، از بندهای جدید اپل واچ با نام FineWoven یا ریزبافت پرده برداشت. در این رویداد، اپل تمرکزش را روی کاهش آسیب‌های زیست محیطی معطوف کرده تا در نهایت بتواند ردپای کربن را به حداقل مقدار ممکن برساند. با از راه رسیدن بند اپل واچ FineWoven ساخته شده از مواد بازیافتی، کوپرتینویی‌ها دیگر بند چرمی را برای ساعت‌های هوشمند خود عرضه نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اپل واچ اولترا 2 (Apple Watch Ultra 2) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

بندهای جدید اپل واچ سازگار با محیط زیست است

رویداد WonderLust اپل با تمرکز بر گجت‌‌های پوشیدنی این کمپانی و صد البته، اعلام سیاست‌های جدید اپل برای مقابله با انتشار کربن دی‌اکسید در جو شروع شد. کوپرتینویی‌ها استفاده از بندهای چرمی و عرضه آن‌ها برای اپل واچ را یکی از دلایل این موضوع تلقی می‌کنند. با توجه به این اتفاق، در نهایت اپل بندهای چرمی را حذف و آن‌ها را با FineWoven جایگزین کرده است؛ اما بند ریزبافت یا FineWoven اپل واچ دقیقا چیست؟

به‌گفته اپل بندهای FineWoven حس بندهای پارچه‌ای را به کاربر منتقل می‌کنند. در تولید این بندها ردپای زیست محیطی به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد و از سوی دیگر، کیفیت آن‌ها همچنان در سطح بالاییست؛ به‌طوری که این نوع بندها تا ۶۸ درصد از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این یعنی به‌اصطلاح، با بندهای دوست‌دار محیط زیست اپل سروکار داریم.

بند‌های جدید اپل واچ

کوپرتینویی‌‌ها در کنار رونمایی از نوع جدید بند اپل واچ، نسخه‌های دیگری را هم به‌نمایش در آوردند. بندهای جدید برندهای نایک و هرمس نیز برای اپل واچ‌های جدید معرفی شدند تا کاربران این نسل تجربه متفاوتی را داشته باشند. طرح‌های متنوع بندهای نایک و هرمس نیز از سایت رسمی اپل قابل خریداری خواهند بود.

به‌گفته جف، مدیر عملیاتی اپل، بندهای جدید معرفی شده در رویداد WonderLust تنها برای اپل واچ‌های سری ۹ در نظر گرفته شده‌اند و ظاهرا هنوز خبری از عرضه آن‌ها برای نسل‌های قبل نیست. قیمت‌گذاری انواع جدید بند اپل واچ از سوی این شرکت هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بندهای جدید اپل واچ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر