coinex
راهنمای خرید تکراتو

واردات داچیا لوگان به ایران تایید شد [+تصاویر]

به‌تازگی واردات داچیا لوگان (Dacia Logan) یا همان نسل جدید ال 90 به ایران از سوی یکی از شرکت‌های واردکننده تایید شده و باید منتظر این خودرو باشیم.

بعد از اقدام یکی از شرکت‌های واردکننده جهت واردات داچیا داستر با دو پیشرانه متفاوت، حالا یک واردکننده دیگر هم فرایند ثبت سفارش جهت واردات داچیا لوگان به‌عنوان نسل جدید ال 90 را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: واردات خودروهای دست دوم تویوتا توسط سایپا تایید شد [+ویدیو]

واردات داچیا لوگان به ایران تایید شد

برخی خبرها نشان می‌دهد که خودرو داچیا لوگان با موتور 1 لیتری 3 سیلندر 12 سوپاپ روانه بازار ایران می‌شود. این پیشرانه توانایی تولید قدرتی معادل 90 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه هم از سوی گیربکس CVT به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.

واردات داچیا لوگان

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو قصد دارند یک نسخه فیس لیفت از تندر ۹۰ را با نام پارس خودرو کادیلا تولید کنند. این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ مجهز خواهد بود و نسخه اتوماتیک آن نیز قرار است با سانروف عرضه شود.

واردات داچیا لوگان

نسل جدید ال 90 برخوردار از امکانات رفاهی بسیاری همچون تریم پارچه‌ای صندلی‌ها، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بستن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، مانیتور لمسی همراه دوربین عقب، چراغ‌های روز، رینگ‌های آلومینیومی، دستگیره‌های آسان بازشو، سنسورهای نور و باران، نمایشگر وضعیت کمربند و ایربگ‌ها، سامانه استارت/استاپ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و ترمز پارک برقی خواهد بود.

واردات داچیا لوگان

همچنین از امکانات ایمنی داچیا لوگان 2023 باید به ترمزهای ABS، EBD و BA، شش کیسه هوای ایمنی، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، رادار هشدار برخورد از جلو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، سیستم کروز کنترل، ترمزهای چهار چرخ دیسکی و رادار نقطه کور (BSD) اشاره داشت.

واردات داچیا لوگان

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تایید واردات داچیا لوگان یا نسل جدید خودرو ال 90 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: چرخان

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سگش شرف داره به ماشینای ایران‌خودرو و سایپا

    پاسخ