coinex
راهنمای خرید تکراتو

تعرفه طراحی سایت 1402

برای طراحی سایت دو روش کلی وجود دارد که یکی از آن ها طراحی سایت با قالب وردپرس است و دیگری طراحی سایت با کد اختصاصی. هر یک از این روش امکانات، قابلیت، مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که همین موضوع باعث ایجاد تمایز بین آن ها شده است. در این مطلب قصد داریم در مورد تعرفه طراحی سایت در انواع اختصاصی و وردپرسی با شما صحبت کنیم و در این زمینه راهنمای جامعی در اختیارتان قرار دهیم.

تفاوت هزینه طراحی سایت وردپرس و اختصاصی

همان طور که می دانید سایت وردپرس و اختصاصی دو مبحث کاملا جدا هستند و از نظر ویژگی با هم تفاوت دارند. به همین دلیل تعرفه ای که برای طراحی هر کدام از آن ها در نظر گرفته می شود، متفاوت است. سیستم مدیریت محتوا وردپرس یک سیستم آماده است که تجهیزات و قابلیت های آن برای راه اندازی سایت، در دسترس تمام افراد قرار می گیرد. طراحی این سایت هزینه کمتری نسبت به سایت اختصاصی دارد. اما در طراحی سایت اختصاصی با روش کد نویسی، طراح سایت باید از صفر پایه و بنای سایت را بسازد. در این روش طراح سایت با استفاده از زبان های مختلف مانند  php، asp.net، لاراول و غیره شروع به طراحی سایت می کند.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

بسیاری از افراد تصور می کنند چون در سایت های وردپرسی از قالب های آماده و رایگان وردپرس استفاده می شود، بنابراین هزینه ای نباید برای آن پرداخت کنند یا این هزینه بسیار کم است. در حالی که بسیاری از وب سایت های بزرگ جهان با استفاده از وردپرس ساخته شده اند و هزاران سایتی که در طول روز در موتور جستجوگر گوگل آن ها را مشاهده کنیم، از وردپرس هستند. بنابراین اگر سایت وردپرسی رایگان بود و ارزشی نداشت، قطعا شرکت ها و فروشگاه های بزرگ به سمت طراحی سایت با وردپرس نمی رفتند. دیجی کالا مگ، مایکروسافت، دیجیاتو، سایت BBC، وبلاگ ناسا و بسیاری از سایت های معروف ایرانی و خارجی هستند که با استفاده از وردپرس طراحی شده اند.

تعرفه طراحی سایت وردپرسی بنا بر امکانات مختلفی که برای سایت در نظر گرفته می شود، دامنه و هاست، قالب و غیره متفاوت است اما این تعرفه از 1 میلیون تومان شروع شده و به 50 میلیون تومان هم می رسد.

تعرفه طراحی سایت با کدنویسی

طراحی سایت با کد نویسی، هم نیاز به زمان و انرژی بیشتری دارد و هم باید با تمرکز بالا و دانش تخصصی به طراحی آن پرداخت. به همین دلیل هزینه طراحی سایت اختصاصی بسیار بیشتر از وردپرسی است. توصیه می کنیم اگر کسب و کارتان را به تازگی شروع کرده اید و امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته اید، امکاناتی است که با سایت وردپرسی هم در دسترس است، همان وردپرس را انتخاب کنید که هزینه برای شما کمتر شود.

اما اگر می خواهید یک وبسایت کاملا تخصصی با امکانات و قابلیت های ویژه داشته باشید، بهتر است به دنبال طراحی سایت اختصاصی باشید. تعرفه طراحی سایت اختصاصی از 10 میلیون تومان شروع می شود و به 100 میلیون تومان هم می رسد.

چرا هزینه سایت های مختلف با هم متفاوت است؟

زمانی که از یک طراح سایت می خواهید که تعرفه طراحی سایت را به شما اعلام کند، طراح نمی تواند یک هزینه ثابت را به شما بگوید؛ چرا که این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد. عواملی همچون امکانات سایت، نوع سایت، زمینه سایت، شرکت یا شخص، سایت اختصاصی یا وردپرسی و غیره بر تعرفه نهایی طراحی سایت تاثیر می گذارد. نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد این است که هنگامی که قصد دارید سایتی را راه اندازی کنید، باید تمام امکانات و قابلیت هایی که برای آن در نظر گرفته اید را به طراح اعلام کنید تا بتواند قیمت دقیقی به شما ارائه دهد.

امکانات تخصصی تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت

  • سرعت بالای وب سایت که باعث می شود کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما را ترک نکنند.
  • دامنه وبسایت که پسوندی است که در نام سایت قرار می گیرد و شامل دامنه های مختلفی همچون .ir و .com می شود.
  • پنل مدیریتی قدرتمند که از مهم ترین امکانات اختصاصی برای بسیاری از مشتریانی است که به دنبال طراحی سایت با کدنویسی هستند. در واقع این پنل مدیریتی قدرتمند است که می تواند وب سایت شما را تبدیل به یک سایت حرفه ای کند.
  • هاست هم از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت است. در واقع هاست فضایی است که اطلاعات و فایل های شما روی آن بارگذاری می شود.
  • مدت زمان طراحی سایت شما اگر زیاد باشد و نیاز به انرژی و تمرکز بالایی داشته باشد، تعرفه آن بالاتر خواهد رفت و بالعکس.
  • معمولا شرکت های طراحی سایت پس از اتمام طراحی، محتواگذاری و مدیریت سایت را برعهده می گیرند که هزینه آن را براساس خدماتی که ارائه می دهد، ماهیانه یا سالیانه از شما دریافت می کند.

هزینه طراحی سایت های مختلف

سایت های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها بنا بر امکانات خاص خود، تعرفه متفاوتی دارند. دسته بندی سایت ها براساس نوع طراحی و کارکرد سایت تعیین می شود. نوع طراحی سایت که به دو دسته اختصاصی و وردپرسی تقسیم می شود که پیش تر در مورد آن توضیح دادیم. اما طراحی سایت براساس کارکرد آن به انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، پرتال سازمانی و غیره تقسیم می شود که در ادامه تعرفه هر کدام از آن ها را به صورت حدودی به شما شما اعلام می کنیم:

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

در صورتی که سایت شما فروشگاهی باشد، نیاز به تجریه و تحلیل داده های خاصی از جانب مشتریان است که در این صورت باید به صورت کدنویسی سایت خود را طراحی کنید که هزینه بالاتری دارد. یا میتوانید به کمک وردپرس ، همون امکانات را با قیمت پایینتری پیاده سازی کنید . مزایای داشتن سایت فروشگاهی ، این امکان را به شما خواهد داد تا در بازه زمانی خاصی، رفتار کاربران نسبت به یک محصول مشخصی را آنالیز کنید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در بازه 3 میلیون تومان الی 14 میلیون تومان قرار دارد.

قیمت طراحی سایت شرکتی

سایت هایی که به عنوان شرکتی یا آژانس هواپیمایی یا هر نوع کسب و کار دیگری که نیاز به رزرو دارند، از زبان کدنویسی برای طراحی سایت استفاده می کنند. چرا که دیتابیسی که زبان کدنویسی می تواند ایجاد کند، به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی می شود و اختصاصی بودن دیتابیس می تواند برای سایت هایی که خدمات ارائه می کنند، نتیجه مطلوب تری را به همراه داشته باشد. هزینه طراحی چنین سایتی در بازه قیمتی 3 میلیون تومان الی 10 میلیون تومان قرار دارد.

هزینه طراحی سایت شخصی

هزینه طراحی سایت شخصی به هدف شما از راه اندازی سایت بستگی دارد. این که دقیقا از سایت خود چه انتظاراتی دارید و مایل هستید چه امکاناتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. یا این که قصد معرفی خدمات یا محصولات خاصی را دارید و یا صرفا می خواهید برای داشتن یک رزومه دیجیتالی و آرشیو فعالیت های خود یک سایت راه اندازی کنید. به هر حال بازه قیمتی طراحی سایت شخصی از 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان است.

قیمت طراحی سایت در مهر دی ام

در شرکت طراحی سایت مهر دی ام ، انواع طراحی سایت فروشگاهی ، شخصی ، شرکتی ، آموزشی و غیره را می توانید سفارش دهید و نسبت به امکانات و نوع وبسایت خود هزینه ای را در دو الی سه مرحله پرداخت کنید و مدت زمان هر سایتی نیز متفاوت بوده و از 3 الی 14 روز کاری زمان بر می باشد .

در مجموع قیمت طراحی سایت در شرکت مهر دی ام http://mehrdm.ir در سال 1402بصورت زیر می باشد :

  • طراحی سایت فروشگاهی : قیمت از 4.500.000 تومان تا 9.500.000 تومان
  • وبسایت شرکتی : قیمت از 3.500.000 تومان تا 5.500.000 تومان
  • طراحی سایت آموزشی : قیمت از 4.500.000 تومان تا 6 میلیون تومان
  • سایت پزشکی : قیمت از 3.500.000 تومان تا 6.500.000 تومان
  • سایت مشابه دیوار : قیمت با فول امکانات 6 میلیون تومان
  • سایت تک صفحه ای : قیمت 2.500.000 تومان

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر