coinex
راهنمای خرید تکراتو

آریسان 2 جدید توسط ایرانخودرو معرفی شد [+مشخصات]

سرانجام گروه صنعتی ایران خودرو از وانت آریسان 2 جدید مطابق با الزامات استاندارد درنظر گرفته ‌شده و همراه با ارتقاهایی برای بازار داخلی رونمایی شد.

با عنایت به الزامات جدید استاندارد، وانت آریسان 2 جدید سرانجام همراه با ارتقاهایی معرفی شد. قبل از این آریسان 2 با تغییراتی همچون اضافه شدن چراغ روشنایی روز و پوزیشن لامپ روبرو شده بود. بااین‌حال ایران خودرو هم‌اکنون تغییرات دیگری را در این وانت اعمال کرده است و قصد دارد تا نمونه جدید این خودرو را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: شاهین وانت به عنوان جدیدترین محصول سایپا در راه است! [+مشخصات فنی احتمالی]

مشخصات وانت آریسان 2 جدید

آریسان 2 در نسخه جدید همچنان با موتور XU7 پلاس به تولید خواهد رسید. پیشرانه آن نیز 1761 سی سی بوده و چیدمان 4 سیلندر و 8 سوپاپ را خواهد داشت. این پیشرانه 97 اسب بخار قدرت را با گشتاور 146 نیوتن متر ارائه می‌کند. در زمان قرارگیری روی حالت گازسوز CNG این پیشرانه 137 نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. جعبه دنده 5 سرعته این وانت توان را به چرخ های جلو انتقال خواهد داد. باک بنزین این خودرو 40 لیتری بوده و مجهز به مخزن 75 لیتری گاز است. این وانت جدید ایرانخودرو امکان حمل بار 750 کیلوگرم را داشته و مصرف سوخت آن در حالت بنزینی کمتر از 9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

آریسان 2 جدید

وانت آریسان 2 جدید یا همان ارتقا یافته نسل قبلی همچنان از دو کیسه هوا، ترمز دیسکی جلو، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، فرمان هیدرولیک، شیشه‌های برقی جلو، آینه‌های جانبی دستی، سنسور دنده عقب، تریم داخلی پارچه‌ای، تهویه دستی و… بهره می‌برد. همچنین به امکاناتی همچون سنسور پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز خواهد بود.

آریسان 2 جدید

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات آریسان 2 جدید ایرانخودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین‌خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    قسطی بدید خیلی نیاز دارن مردم

    پاسخ