;
coinex

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس ؛ آلومینیوم بهتر از تیتانیوم!

در تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس آلومینیوم بهتر از تیتانیوم ظاهر شد! برای اطلاع از جزئیات تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس با ما همراه باشید.

طبق گفته کاوش‌گران تکنولوژی آیفون 15 پرو مکس در تست مقاومت به علت شکستن شیشه‌ پشت دوام نیاورد، اما جالب است بدانید که در نسخه پرو هیچ مشکلی به وجود نیامد و این محصول سالم ماند. اما تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس نشان می‌دهد که مقاومت عملکرد آومینیوم به مراتب بهتر است. از این تست مقاومت شاید بتوان نتیجه گرفت آلومینیوم بهتر از تیتانیوم است.

بیشتر بخوانید: امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس توسط دگزومارک منتشر شد؛ عالی اما نه به اندازه کافی!

تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس

جز زک از JerryRigEverything کسی است که تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس را انجام می‌دهد. او ویدیویی از خود منتشر کرده که در آن ویدیو آیفون 15 و 15 پلاس را آزمایش می‌کند تا ببیند کدام یک از این دو محصول مقاومت بیشتری دارد، جالب است بدانید که آیفون 15 و 15 پلاس هر دو از این آزمایش سربلند بیرون می‌آیند. شما می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

همانطور که در ویدیو تماشا کردید آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در تست مقاومت بهتر از مدل ProMax بودند. اگر ویدیو را با دقت تماشا کرده باشید بدون هیچ مشکلی تلفن‌ها  آزمایش‌های خود را پشت سر گذاشتند. این مطمئناً برای هر کسی که به دنبال دستیابی به دستگاهی مقرون به صرفه‌تر است، خبر خوبی است.

تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس

لازم به ذکر است که در آیفون 15 پرو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران رده بالا پسند این برند است، اگر این محصول را بدون قاب هم استفاده کنید خیالتان راحت است که اگر از دست‌تان هم بی‌افتد هیچ آسیبی نمی‌بیند. اما بهتر است از قاب‌های محافظ استاندارد استفاده کنید تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کنید.

در آخر باید  گفت که تیتانیوم یک انتخاب بسیار عالی به عنوان مواد اولیه است، اما نسبت به دیگر فلزات نرم‌تر و سخت‌تر از آلومینیوم است. با این وجود هنگامی که آلومینیوم و تیتانیوم را خم‌می‌کنید، ممکن است همه‌چیز بد پیش برود، مانند چیزی که پیش از این تست‌ها دیده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تست مقاومت آیفون 15 و 15 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر