coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402 را اعلام کرده که طی آن، پیش‌فروش این پیکاپ در هفته اول مهر شروع شده است.

شرکت ایران خودرو دیزل طی هفته اول مهر ماه 1402 پیش‌فروش اینترنتی پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک را شروع کرده است. پیش‌فروش این پیکاپ اتوماتیک از روز دوشنبه سوم مهر ماه 1402 و تنها توسط سایت اینترنتی فروش شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش مکث تیارا مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

شرایط طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402

متقاضیان به‌منظور کسب اطلاعات بیش‌تر قادر خواهند بود تا به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران خودرو دیزل و پایگاه اینترنتی این شرکت رجوع کنند.

طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402

در این شرایط فروش قیمت قطعی 1 میلیارد و 886 میلیونی برای پیکاپ فوتون G7 مورد نظر قرار داده شده که طی سه روش برای مشتریان قابلیت اجرا دارد.

طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فوتون تونلند G7 مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام ایران خودرو دیزل فقط دنبال سود خودش هست و توجه به انتخاب رنگ در پیکاپ فوتون ندارد درصورتیکه در همه جای دنیا انتخاب رنگ با مشتری هست علت استقبال نشدن همین هست پس رنگ روی ماشین را به مشتری تحمیل نکنید

    پاسخ

    این قیمت مال برج ۱ است که اوج قیمت بازار بود تمام ماشینها ۳۰ درصد ارزان شده اند این ماشین هم حتما باید زیر ۱.۵ باشد تا مردم بخرند وگرنه با این قیمت خریداری نیست

    پاسخ