;
coinex

نسخه وب رایگان فتوشاپ به پایان راه رسید

شرکت ادوبی همزمان با افزودن هوش مصنوعی به نسخه وب برنامه محبوب فتوشاپ از پایان پشتیبانی نسخه وب رایگان فتوشاپ خبر داده است.

ادوبی بامداد روز پنجشنبه (6 مهرماه) طی برگزاری رویداد Code Conference 2023 خبر داد که نسخه‌ وب فتوشاپ که به آن هوش مصنوعی افزوده شده، سرانجام از فاز آزمایشی خارج شده و نسخه پایدار از هم‌اکنون قابل استفاده است. به‌نظر همزمان با این اقدام ادوبی پشتیبانی از نسخه وب رایگان فتوشاپ را هم پایان داده است.

بیشتر بخوانید: ابزار Vary هوش مصنوعی میدجرنی کابوس فتوشاپ‌کاران خواهد شد

پایان پشتیبانی از نسخه وب رایگان فتوشاپ

مطابق با بیانیه‌ مطبوعاتی ادوبی، نسخه‌ وب فتوشاپ با کلیه مرورگرها سازگاری داشته و در آن نه‌تنها قادر به ساخت و ویرایش تصاویر هستید، بلکه می‌توانید به بازکردن تمامی فایل‌هایی که پیش‌تر با فتوشاپ ساخته شده‌اند نیز بپردازید.

نسخه تحت وب فتوشاپ رابط کاربری ساده و بازطراحی‌شده‌ای دارد. نسخه‌ وب، اشتراکی بوده؛ بااین‌حال می‌توانید از آن به‌مدت هفت روز به‌طور رایگان بهره ببرید. جهت استفاده از نسخه وب فتوشاپ، باید از طریق سایت ادوبی اقدام کنید.

نسخه وب رایگان فتوشاپ

کاربران نسخه‌ وب فتوشاپ همچنین امکان دسترسی مستقیم به ابزارهایی همچون Generative Fill و Generative Expand که بر پایه هوش مصنوعی فایرفلای توسعه داده شده‌اند، نیز دارند. این سرویس‌ها به شما امکان خواهند داد که تصاویر را با یک کلیک گسترش دهید. دیگر ابزارها، حذف خودکار برخی از بخش‌های تصویر را فراهم می‌سازند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص پایان پشتیبانی از نسخه وب رایگان فتوشاپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ