;
coinex

قابلیت ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل معرفی شد

واکنش با ایموجی یکی از آسان‌ترین روش‌های پاسخ به یک پیام است و حالا قابلیت ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل نیز مانند شبکه‌های اجتماعی مختلف فراهم شده است.

به‌تازگی گوگل قابلیت ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل را برای کاربران این پلتفرم ایمیلی ایجاد کرده و هم‌اکنون کاربران می‌توانند همچون تلگرام با یک قلب یا لبخند به پیام‌ها پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: واتساپ امکان پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف را فراهم می‌کند

ایجاد قابلیت ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل

گوگل ابتدا این ویژگی را برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه خواهد کرد و چنانچه از جمله کاربران این طرح محسوب شوید، آیکون ایموجی را پس از باز کردن یک ایمیل در پایین آن خواهید دید.

ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل

با اینکه گوگل هم‌اکنون این قابلیت را صرفاً برای دستگاه‌های اندروید فراهم آورده است، واکنش با ایموجی در چند ماه آتی به iOS و نسخه وب هم افزوده خواهد شد.

با کلیک روی آیکون ایموجی، شکلک‌های گوناگون به شما نشان داده خواهند شد که برخی از آن‌ها یک انیمیشن دارند. البته که این سبک از واکنش به آسانی و سهولت دیگر پلتفرم‌ها نخواهد بود و شاید برای کسانی که با ایمیل سر و کار آنچنانی ندارند مقدار سخت به‌نظر برسد زیرا هر واکنش شما به صورت یک ایمیل جداگانه برای طرف مکالمه فرستاده خواهد شد.

ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت ری‌اکشن با ایموجی در جیمیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: پیوست

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر