;
coinex

واتساپ امکان پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف را فراهم می‌کند

پیامرسان واتساپ هم‌اکنون مشغول آزمایش قابلیت جدیدی تحت عنوان Reply bar برای ایجاد قابلیت پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف در هر صفحه‌ای است.

در نسخه‌ جدید بتای 2.30.20.20 واتساپ که توسط گوگل‌پلی منتشر شده، قابلیت جدیدی موسوم به Reply bar برای پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف ارائه شده است. واتساپ معمولاً ویژگی‌های جدید را در نسخه‌ی بتای خود بررسی می‌کند و سپس برخی از آن‌ها را در نسخه‌ی عمومی پایدار ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب همه‌ی قابلیت‌هایی که در نسخه‌ی بتای واتساپ می‌بینیم در نهایت به نسخه‌ی عمومی راه پیدا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از واتساپ در این گوشی‌ها به زودی به پایان می‌رسد

پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف با قابلیت جدید واتساپ

به‌تازگی واتساپ از قابلیت جدیدی به‌نام Channels رونمایی که به کاربر اجازه خواهد داد تا کانال‌های ارتباطی یکطرفه جهت تعاملات گسترده و ناشناس ایجاد کند. عملکرد کانال‌ها با چت‌های استاندارد متمایز بوده و مدیران می‌توانند اقدام به اشتراک‌گذاری انواع مختلفی از محتوا همچون متن، تصویر، ویدیو، استیکر و نظرسنجی‌ها کنند و حریم خصوصی آن‌ها و دنبال‌کنندگان کانال محفوظ بماند.

از طرفی حالا برای دسترسی به قابلیت جدید واتساپ به‌نام Reply bar، باید جدیدترین نسخه‌ بتای واتساپ را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی به‌زودی برای عموم کاربران هم ارائه شود. براساس اعلام WinBetaInfo، قابلیت مذکور به کاربران امکان پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف در صفحه‌ کنونی با سهولت بالایی را خواهد داد و بدین‌ترتیب جریان مکالمه ارتقاء خواهد یافت.

پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف

همچنین واتساپ با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها اعم از میانبر افزودن آسان شرکت‌کنندگان به تماس‌های گروهی و معرفی ویژگی Flows جهت بهبود تجربه خرید درون‌برنامه‌ای، روی بهبود کلی تجربه کاربری کار کرده است. موضوع دیگر اینکه نسخه بومی واتساپ برای آیپد جهت توسعه ارائه شده و در نتیجه این شرکت به تقاضای طولانی‌مدت دارندگان تبلت‌ اپل پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت جدید واتساپ برای پاسخ سریع به تصاویر، ویدیوها و فایل‌های گیف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر