coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید پژو پارس شهریور 1402 [+جدول]

قیمت جدید پژو پارس شهریور 1402 اعلام شد. ایران خودرو قیمت محبوب‌ترین سدان خود را برای ماه جاری به‌روز کرد. افزایش قیمت مشهود است.

قیمت جدید پژو پارس شهریور 1402 توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد. بزرگترین شرکت خودروسازی ایران امروز قیمت محبوب‌ترین سدان خود را به‌روز کرد و آنطور که مشخص است، پزو پارس جدید حدود 34 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. بنابر اعلام شرکت سازنده، پژو پارس XU7 پلاس از ۲۶۰.۲۱۴.۰۰۰ به ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰ رسیده است که 34 میلیون تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 [+جدول]

قیمت جدید پژو پارس شهریور 1402 اعلام شد

در دعوتنامه‌های جدید پژو پارس سال قیمت ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان برای این خودرو اعلام شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این قیمت برای تیپ ۳۵۱۰۶ پژو پارس است. در خودرو نمونه پایه پژو پارس XU7 پلاس به حساب می‌آید که پیش از این قیمت ۲۶۰ میلیون و ۲۱۴ هزار تومان را داشته است.

قیمت جدید پژو پارس شهریور 1402 اعلام شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که با وجود افزایش قیمت حدود ۳۴ میلیون تومانی برای پژو پارس XU7 پلاس در شهریور ۱۴۰۲، ایران خودرو تخلفی نداشته و صرفاً مصوبه شورای رقابت را در دعوتنامه‌های جدید خود ابلاغ کرده است. با توجه به مصوبه شورای رقابت، ایران خودرو امکان ابلاغ قیمت ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومانی را از ماه‌های قبل داشته و به‌خاطر مصوبه سازمان حمایت مبنی‌بر اینکه افزایش قیمت شورای رقابت برای برخی خودروهای پرتیراژ در دو مرحله انجام شود، پیش از این قیمت جدید را اعلام نکرده بود.

اما حال ایران خودرو با توجه به دستورالعمل‌های شورای رقابت، می‌تواند قیمت مصوب این نهاد قانونی را برای محصولاتی مانند پژو پارس XU7 پلاس اعمال کند. به عبارت ساده‌تر، با وجود اینکه قیمت پژو پارس حدود ۳۴ میلیون تومان گران‌تر از قبل شده است، اما این اقدام ایران خودرو قانونی و بر اساس مصوبه شورای رقابت بوده است.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید شهریور ۱۴۰۲ (تومان)
پژو پارس XU7 پلاس کد ۳۵۱۰۶ ۲۶۰.۲۱۴.۰۰۰ ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰

پژو پارس سال با پیشرانه XU7 پلاس قدرت ۹۷ اسب‌بخار را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر در اختیار دارد. پیشرانه این خودرو از نوع ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی هم وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلوی این سدان را دارد. در تیپ پایه پژو پارس سال XU7 پلاس امکاناتی مانند شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تریم داخلی پارچه‌ای، چراغ روشنایی روز، پوزشین لامپ، تهویه اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… دیده می‌شود.

قیمت تیپ‌های مختلف پژو پارس چند؟

در جدیدترین فهرست قیمتی که برای گروه پژو پارس سال منتشر شده است، قیمت پارس سال معمولی با موتور XUP حدود ۲۹۴ میلیون، پارس سال سفارشی با موتور XUP حدود ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پارس سال ELX با موتور XUP حدود ۳۳۴ میلیون اعلام شده است. بنابراین نمایندگی های ایران خودرو از این به بعد باید قیمت های جدید گروه پارس سال را ملاک تکمیل وجه از مشتریان قرار دهند.

نام خودرو قیمت قدیم کارخانه‌ای قیمت جدید کارخانه‌ای میزان افزایش قیمت درصد رشد
پژو پارس سال XUP ۲۶۰,۲۱۵,۰۰۰ ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰ ۳۳,۹۱۸,۰۰۰ ۱۳%
پژو پارس سال سفارشی XUP ۲۹۱,۱۷۰,۰۰۰ ۳۰۹,۵۴۶,۰۰۰ ۱۸,۳۷۶,۰۰۰ ۶%
پژو پارس سال ELX XUP ۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰ ۳۳۳,۸۹۸,۰۰۰ ۶,۲۹۸,۰۰۰ ۲%

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام قیمت جدید پژو پارس شهریور 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا یکی نیست جلوی تولیدی این آشغالهای بدرد نخور و بگیره

    پاسخ