;
coinex

گوشی میانرده شارپ Sense8 معرفی شد [+مشخصات فنی]

گوشی میانرده شارپ Sense8 با تراشه اسنپدارگون 6 نسل یک کوالکام و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به صورت رسمی در کشور ژاپن معرفی شد.

گوگل پیکسل این روزها به محبوبیت زیادی در میان مردم ژاپن دست پیدا کرده و این مسئله تا حدودی باعث نگرانی برندهای محلی این کشور شده است. با این حال کمپانی شارپ به تازگی از گوشی جدید خود به نام شارپ سنس 8 با قیمت متناسب رونمایی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی میان رده جدید

قیمت و مشخصات فنی گوشی میانرده شارپ Sense8

شارپ سنس 8 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی IGZO OLED با وضوح 1080 در 2432 پیکسل و نرخ نوسازی متغیر 1 تا 90 هرتز است که با درج فریم مشکی شبیه یک صفحه نمایش 180 هرتزی می‌شود. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه می‌دهد و به طور کلی در مقایسه با سنس 7 با نمایشگر 60 هرتزی، ارتقا داشته است.

گوشی میانرده شارپ Sense8

این گوشی جمع و جور با ابعاد 153 در 71 در 8.4 و وزن 159 گرم، از طراحی یکپارچه آلومینیومی و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است که با توجه به میان رده بودن آن مزیت بزرگی محسوب می‌شود. به گفته کمپانی شارپ، سنس 8 در دو بخش عملکرد فوق العاده‌ای خواهد داشت؛ دوربین خوب برای استفاده روزمره و دیگری باتری با ظرفیت (5000 میلی آمپر ساعت) و عمر بالا.

پیشرفت دیگر این گوشی در بخش سخت افزار بوده که از چیپست اسنپدراگون 6 نسل یک کوالکام استفاده شده است. این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 695 به کار رفته در سنس 7، CPU (36 درصد) و GPU (33 درصد) سریع‌تری دارد. قدرت این چیپست در ترکیب با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی تا 1 ترابایت افزایش داد.

گوشی میانرده شارپ Sense8

در مدل جدید از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.55 ​​اینچ، پیکسل‌های 1.0 میکرومتر (در صورت استفاده از binning، 2.0 میکرومتر) و لرزش گیر OIS به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است. لنز تله در سنس 8 حذف شده اما در عوض سنسور اصلی از زوم ۲ برابر پشتیبانی می‌کند. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی تعبیه شده است.

گوشی میانرده شارپ Sense8

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Sense8 می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB تایپ C، پشتیبانی از دو سیم‌کارت (نانو سیم و eSIM)، شبکه اتصالی فایوجی (سرعت 2.1 گیگابیت بر ثانیه همراه با وایمکس 2+)، وایفای 5 (ac)، بلوتوث 5.1، NFC و حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد. تنها نکته منفی که وجود دارد عدم پشتیبانی از شارژ سریع (زمان شارژ حدودا 160 دقیقه) و بی‌سیم است.

گوشی شارپ Sense8 با قیمت 62150 ین فقط در کشور ژاپن موجود خواهد شد. این گوشی در فروشگاه‌های رسمی ژاپن مانند DoCoMo و UQ در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی میانرده شارپ Sense8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر