;
coinex

برنامه عرضه کیا سلتوس در سامانه یکپارچه اعلام شد

برنامه عرضه کیا سلتوس در سامانه یکپارچه مشخص شد. کیا نیز به زودی عرضه کراس‌اوور خود را در سامانه یکپارچه در کنار دیگر برندها آغاز خواهد کرد.

برنامه عرضه کیا سلتوس در سامانه یکپارچه اعلام شد. سامانه یکپارچه مخصوص خودروهای وارداتی هفته آینده روزهای پرکاری را سپری خواهد کرد و میزبان 8 خودرو وارداتی جذاب از برندهایی نظیر هیوندای، فیات، چانگان و کیا موتورز است. کراس‌اوور کیا سلتوس نیز در کنار دیگر برندها هفته آینده توسط شرکت کوشا خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان شروع مرحله سوم طرح یکپارچه خودرو مشخص شد؛ طرحی بدون سایپا و ایرانخودرو!

برنامه عرضه کیا سلتوس در سامانه یکپارچه اعلام شد

هفته آینده قرار است تا هشت خودروی وارداتی جدید در سامانه یکپارچه عرضه شوند. کیا سلتوس یک کراس‌اوور کره‌ای است که به عنوان اولین خودروی وارداتی کیا و کوشا خودرو به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی می‌آید و عرضه می‌شود.

قرار است که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی محصولات هیوندای، چانگان، فیات و کیا عرضه شود. کوشا خودرو برنامه دارد تا در این عرضه کیا سلتوس به عنوان اولین خودروی وارداتی این نشان کره‌ای را به بازار بفرستد. این کراس‌اوور با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی به ایران می‌آید که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۱۵۱ نیوتن‌متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برنامه عرضه کیا سلتوس در سامانه یکپارچه اعلام شد

کیا سلتوس کوشا خودرو به سانروف برقی، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم و پارچه، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، تنظیم حالت سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

این احتمال وجود دارد که کیا سلتوس کوشا خودرو با قیمتی فراتر از ۲.۵ میلیارد تومان به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بیاید. از سویی هنوز قیمت مصوب این خودرو توسط سازمان حمایت مشخص نشده و از هفته آینده مشتریان می‌توانند نسبت به پیش خرید این خودرو اقدام کنند. باید توجه داشت که این شرایط فروش صرفاً برای دارندگان اولویت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی است و فعلاً امکان خرید کیا سلتوس و ۷ خودروی وارداتی دیگر برای مشتریان خارج از سامانه وجود ندارد.

پس از کیا سلتوس، کوشا خودرو محصولاتی مانند سونت، سراتو، پگاس، K5، اسپورتیج، پیکانتو و سید را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به فروش خواهد رساند. همچنین احتمال دارد تا تیپ‌های فول آپشن‌تر محصولات کیا هم به بازار ایران بیایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ برنامه عرضه کیا سلتوس در سامانه یکپارچه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر