coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15 برای کاهش هزینه‌ها!

طبق شایعات، استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15 سبب نگرانی کاربران این گوشی شده است. ظاهرا باتری آیفون 15 تنها تا 600 چرخه‌ شارژ دوام دارد.

پس از انتشار آیفون 14، اکثر کاربران از کم شدن سلامتی باتری پس از چند ماه استفاده شکایت داشته‌اند. حال با شایعات جدیدی که پخش شده‌ به نظر می‌رسد آیفون 15 نیز همین مشکل را خواهد داشت. طبق این شایعات، استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15 مسئله‌ی بسیار مهمی است زیرا باتری این گوشی تنها تا 600 چرخه‌ی شارژ قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط [+ویدیو]

استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15

RGcloudS ادعا کرد، این باتری‌هایی که بین 500 تا 600 چرخه شارژ دارند در وسایلی با عملکرد سنگین و بالا مانند پاوربانک، جارو برقی و سایر دستگاه‌هایی که تا 100 وات پشتیبانی می‌کنند، استفاده می‌شوند. این افشاگر در ادامه توضیحات گفت که گوشی آیفون 15 را نمی‌توان جزء دستگاه‌های با عملکرد بالا دانست زیرا این گوشی‌ها از برق 100 واتی پشتیبانی نمی‌کنند و هدف استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15 کمتر کردن هزینه‌ها بوده تا اپل بتواند قیمت این گوشی را نسبت به سری قبلی افزایش ندهد.

آیفون 15 پرومکس تنها گوشی از این سری بود که 100 دلار از آیفون 14 گران‌تر بود زیرا فضای ذخیره‌سازی این گوشی به نسبت سری قبلی خود تقریبا دو برابر افزایش داشته است و تعداد زیادی از ویژگی‌ها بروزرسانی شده‌اند. از طرفی سری‌های آیفون 15، آیفون 15 پرو، آیفون 15 پلاس نسبت به همتایان سال قبل خود افزایش قیمت نداشته‌اند.

استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15

افشاگر RScloudS گفت برندهای زیرمجموعه BBK مانند اوپو و ویوو از باتری‌های قوی‌تر استفاده می‌کنند، این باتری‌ها با 800 چرخه شارژ داخل گوشی‌ها استفاده می‌شوند و وان‌پلاس با تکنولوژی خود‌ترمیم‌شونده توانسته چرخه‌ی شارز باتری را تا 1600 بالا ببرد.

هرچند که استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15 برای کاهش قیمت آنچنان جای تعجب ندارد زیرا سایر شرکت‌ها برای کاهش قیمت از پردازنده‌های ضعیف یا حتی صفحه نمایشگر ضعیف استفاده می‌کنند. اپل برای این چالش، به امکان تعویض باتری برای کاربر با قیمت پایین بسنده کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد استفاده از باتری بی‌کیفیت در آیفون 15 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت تکراتو با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر