;
coinex

آپدیت iOS 17.0.3 برای رفع مشکل داغی آیفون 15 منتشر شد

اپل بالاخره به قولش عمل کرد و آپدیت iOS 17.0.3 را برای رفع مشکل داغ کردن آیفون 15 منتشر کرد. کاربران از هم‌اکنون می‌توانند گوشی خود را به‌روزرسانی کنند.

آپدیت iOS 17.0.3 برای مرتفع کردن مشکل داغی گوشی‌های آیفون 15 منتشر شد. سری پرچمداران جدید اپل پس از عرضه به بازار از طرف کاربران مورد انتقادات شدید قرار گرفت؛ از شکنندگی آسان پنل پشتی گوشی گرفته تا داغ شدن بیش از اندازه این خانواده. موضوع تا جایی پیش رفت که سازنده آیفون بیانیه‌ای صادر و عنوان کرد که مشکل داغ کردن گوشی نرم‌افزاری است و به زودی با انتشار یک آپدیت رفع باگ این مشکل را برطرف می‌کند. حال ارزشمندترین کمپانی جهان به قولش عمل کرده و این به‌روزرسانی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تست باتری سری آیفون 15 منتشر شد؛ پلاس برتر از پرو مکس!

مشکل داغ شدن آیفون 15 با آپدیت iOS 17.0.3 برطرف شد

اپل به‌روزرسانی iOS 17.0.3 و iPadOS 17.0.3 را برای آیفون و آیپد در دسترس قرار داده است. این به‌روزرسانی در حالی منتشر می‌شود که تنها یک هفته از انتشار iOS 17.0.2 می‌گذرد. iOS 17.0.3 را می‌توانید همین‌حالا با مراجعه به مسیر Settings > General > Software Update دانلود کنید.

به‌گزارش مک‌رومرز، iOS 17.0.3 مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را برطرف می‌کند. این مشکل در روزهای اخیر سروصدای زیادی به‌پا کرده است.

مشکل داغ شدن آیفون 15 با آپدیت iOS 17.0.3 برطرف شد

اپل پس از سکوت نسبتاً طولانی، سرانجام مشکل داغی آیفون‌های پرچم‌دار جدید را تأیید کرد و گفت مسئله به باگ iOS 17 ربط دارد، نه استفاده از تیتانیوم. همچنین، اپل مشکل داغی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را به گردن برخی از اپلیکیشن‌ها نظیر اینستاگرام انداخت.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر خوش‌سابقه، گفته بود که رفع مشکل داغی آیفون صرفاً با محدودکردن قدرت پردازشی تراشه‌ A17 Pro ممکن است. اپل در بیانیه‌ قبلی‌اش گفت که برای حل مشکل قدرت پردازنده را محدود نمی‌کند. فعلاً مشخص نیست که iOS 17.0.3 باعث محدودسازی قدرت آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس می‌شود یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار سریع آپدیت iOS 17.0.3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر