;
coinex

شیائومی بند 8 اکتیو معرفی شد [+قیمت]

مچ‌بند شیائومی بند 8 اکتیو با نمایشگری 1.47 اینچی و 14 روز دوام شارژ رونمایی شد که نسخه ری‌برندشده ردمی اسمارت بند 2 به‌حساب می‌آید.

شیائومی بهار سال جاری از مچ‌بند شیائومی بند 8 طی مراسم معرفی گوشی شیائومی 13 اولترا رونمایی کرد. این شرکت مطرح چینی پس از عرضه شیائومی بند 8، تصمیم به ارائه شیائومی بند 8 اکتیو در بازار گرفته که درواقع نسخه ری‌برندشده ردمی اسمارت بند 2 به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 توسط گوگل معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات شیائومی بند 8 اکتیو

شیائومی طی بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده که بیش از 100 واچ فیس‌ برای اسمارت بند 8 اکتیو درنظر گرفته که با اپلیکیشن اختصاصی می‌توان اقدام به استفاده از واچ فیس موردعلاقه کرد. این مچ‌بند هوشمند فعالیت‌ها و تمرینات روزانه شما را با بیش از 50 حالت ورزشی ردیابی خواهد کرد. مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی از حسگر ضربان قلب، حسگر سلامت زنان و حسگر میزان سطح اکسیژن خون استفاده می‌کند.

شیائومی بند 8 اکتیو

شیائومی اسمارت بند 8 اکتیو با نمایشگری 1.47 اینچی مستطیل از نوع LCD با وضوح 172 در 320 پیکسل برخوردار بوده که روشنایی آن به 450 نیت خواهد رسید. با توجه به بهره‌گیری از باتری 210 میلی آمپری، این مچ‌بند هوشمند تا 14 روز دوام خواهد داشت.

قیمت این دستبند هوشمند شیائومی 15.90 دلار بوده که در مقایسه با قیمت ساعت هوشمند شرکت‌های دیگر، مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. این مچ‌بند هوشمند در پنج رنگ سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شیائومی بند 8 اکتیو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر