;
coinex

با چاقترین شهر بریتانیا آشنا شوید!

یکی از شهرهای بریتانیا به‌تازگی به‌عنوان چاقترین شهر بریتانیا لقب گرفته که درواقع به‌عنوان میزبان بیشترین جمعیت چاق‌ها در این کشور محسوب می‌شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از اعتمادآنلاین، روزنامه سان در گزارشی اعلام کرده که شهر برادفورد با توجه به عدم علاقه ساکنانش نسبت به مراجعه به سالن‌های ورزشی و از طرفی تمایل عجیب به خوردن فست‌فود، به عنوان چاقترین شهر بریتانیا شهرت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: حذف کلسترول از لیست غذاهای مضر ؛‌ کلسترول بالا هیچ ربطی به بیماری‌های قلبی ندارد!

چاقترین شهر بریتانیا

ظاهراً مردم این شهر از اینکه شهرشان یکی از فقیر‌‌ترین شهرها از نظر برخورداری از سالن‌های ورزشی بوده (10 سالن برای هر 100 هزار نفر) و اینکه در میان چهار شهر دارنده کمترین سالن‌های ورزشی نسبت به تعداد جمعیت قرار گرفته است، اصلاً ناراحت و نگران نیستند.

چاقترین شهر بریتانیا

طبق نظرسنجی‌ که به‌تازگی صورت گرفته، ساکنان شهر برادفورد کمترین تعداد افراد دارای آمادگی جسمانی را به خود اختصاص داده، این در حالی است که این ساکنان از طرفداران متعصب فست‌فودها هستند.

در پایش صورت گرفته همچنین نتیجه‌گیری شده که این شهر کمترین تعداد رستوران‌های دوستدار سلامت را دارد و نمره آن در زمینه داشتن جاده‌های دوچرخه‌سواری و همچنین سالن‌های ورزشی 26.46 از 100 است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چاقترین شهر بریتانیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر