;
coinex

موتورولا اج 2023 (Motorola Edge 2023) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

موتورولا اج 2023 به عنوان جدیدترین گوشی میان‌رده این شرکت خوش‌نام معرفی شد. این گوشی ضدآب بوده و از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که در کمتر میان‌‌رده‌ای یافت می‌شود.

موتورولا اج 2023 (Motorola Edge 2023) به عنوان جدیدترین میان‌رده همه‌چیز تمام این شرکت آمریکایی رونمایی شد. از ویژگی‌های بارز این گوشی خوش‌ساخت می‌توان به نمایشگر باکیفیت OLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی و روشنایی 1200 نیتی، گواهی IP68 و تراشه Dimensity 7030 اشاره کرد که برای یک میان‌رده مافوق تصور است. البته به راحتی می‌توان به این گوشی لقب قاتل پرچمدار را نیز اعطا کرد که با نگاهی به مشخصات آن، به این نتیجه خواهید رسید. در ادامه به معرفی کامل گوشی قاتل پرچمدار موتورولا می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: موتورولا اج 40 نئو (Motorola Edge 40 Neo) معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

موتورولا اج 2023 قدرتمند معرفی شد

موتورولا گوشی‌های هوشمند باکیفیتی تولید می‌کند و به‌خصوص محصولات اقتصادی این برند امکانات جذابی ارائه می‌دهند. پیش‌از‌این، چندین مدل از گوشی‌های سری Moto به‌دلیل عملکرد مناسب دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه با استقبال چشمگیر مواجه شده‌اند. این شرکت امیدوار است با موتورولا اج ۲۰۲۳ توجه خریداران را جلب کند؛ محصولی که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و گواهی IP68 و شارژ سریع ۶۸ وات بهره می‌برد.

موتورولا اج ۲۰۲۳ در ایالات‌ متحده ترکیبی از اج ۴۰ و اج ۴۰ نئو است. این محصول از طراحی زیبا با قاب پشتی از جنس چرم گیاهی و فریم آلومینیومی بهره می‌برد و فقط ۱۶۸ گرم وزن دارد. از دیگر قابلیت‌های دستگاه می‌توان به مقاومت در‌برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

در بخش جلویی موتورولا اج ۲۰۲۳، نمایشگر منحنی ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح Full HD پلاس و روشنایی ۱۲۰۰ نیت را شاهد هستیم که از رنگ‌های ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج 2023 (Motorola Edge 2023) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قلب تپنده‌ موتورولا اج ۲۰۲۳ پردازنده Dimensity 7030 مدیاتک است که در کنار آن ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 قرار دارد. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط‌کاربری My UX، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و پشتیبانی از دو سیم‌کارت (فیزیکی و eSIM) اشاره کرد.

به‌نوشته‌ Androidauthority، سیستم دوربین پشتی موتورلا اج ۲۰۲۳ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه‌‌ دید ۱۲۰ درجه و پشتیبانی از عکس‌های ماکرو می‌شود. در بخش جلویی دستگاه نیز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج ۲۰۲۳ از امروز با قیمت ۶۰۰ دلار در رنگ مشکی روانه‌ بازار ایالات‌ متحده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را از آمازون و BestBuy و فروشگاه رسمی موتورولا نیز تهیه کنید. قیمت گوشی موتورولا برای امروز و فردا با ۱۰۰ دلار تخفیف تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره موتورولا اج 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر