;
coinex

قیمت اتریوم تا 2026 پنج برابر می‌شود!

مطابق با پیش‌بینی StanChart، قیمت اتریوم تا 2026 افزایش چشمگیری خواهد یافت و درواقع ارزش هر واحد توکن اتر (ETH) پنج برابر خواهد شد.

براساس برآوردهای جدید StanChart، ارزش اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز بزرگ جهان احتمالاً تا پایان سال 2026 بیش‌از 5 برابر رشد خواهد یافت. StanChart همچنین در ماه جولای هم اعلام کرد که ارزش بیت کوین در سال جاری به 50 هزار دلار و تا پایان سال 2024 به 120 هراز دلار می‌رسد. در همین حال پادشاه رمزارزها در لحظه نگارش این مقاله با قیمت 26,791 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت رمزارز گیمر با توییت جدید ایلان ماسک!

قیمت اتریوم تا 2026 پنج برابر می‌شود!

براساس این پیش‌بینی احتمالاً قیمت اتریوم تا 2026 به حدود 8,000 دلار برسد؛ زیرا بلاکچین این پروژه به‌عنوان سازوکاری جهت اجرای قرارداد هوشمند و بازی‌ و توکن‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر قیمت هر واحد توکن اتریوم (ETH) در زمان نوشتن این مقاله 1,561 دلار است.

تخمین زدن ارزش رمزارزها کاری بسیار دشوار بوده؛ زیرا توکن‌هایی همچون اتر یا بیت‌کوین که با دارایی‌های سنتی پشتیبانی نمی‌شوند، از معیارهای کاربردی جهت قیمت‌گذاری سهام یا اوراق قرضه برخوردار نیستند. درمجموع، به‌نظر قیمت توکن‌های کریپتو با احساسات سرمایه‌گذاران مورد سنجش قرار می‌گیرد.

قیمت اتریوم تا 2026

StanChart به‌منظور پیش‌بینی قیمت اتریوم، جریان‌های درآمدی آینده را مورد توجه قرار داده که هنوز ظهور نکرده‌اند؛ البته کاربردهای توکن مذکور در دنیای واقعی، بازی و… نیز از دیگر مشخصه‌های این امر بوده است. کندریک، سرپرستی تحقیقات دارایی‌های دیجیتال در StanChart، به رویترز اعلام کرد که منظور آن‌ها از تخمین بلندمدت قیمت اتریوم، حدوداً سال 2040 است.

کندریک همچنین بیان کرد: «ما سطح 8,000 دلا را به‌عنوان پله‌ای مهم برای رسیدن به برآورد بلندمدت خود، یعنی 26,000 تا 35,000 دلار، در نظر می‌گیریم.»

گفتنی است که قیمت اتریوم در سال جاری حدود 30 درصد رشد پیدا خواهد کرد. این در حالی است که رمزارز مذکور هم‌اکنون با قیمتی حدوداً 70 درصد کمتر از سقف تاریخی خود در نوامبر 2021، یعنی 4,869 دلار، معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پنج برابر شدن قیمت اتریوم تا 2026 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر