coinex
راهنمای خرید تکراتو

تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز

تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز در دستور کار قرار گرفت. بدین‌وسیله رانندگان تاکسی‌های دوگانه‌سوز می‌توانند مخازن گاز خودرو خود را تعویض کنند.

محسن جوهری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی CNG کشور، خبر از تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز داد. حتماً می‌دانید که مخزن‌های گاز خودروهای گازسوز دارای یک تاریخ انقضای مشخص بوده که با نزدیک شدن به این تاریخ باید حتماً تعویض شده تا از خطرات احتمالی در امان ماند. حال طبق مصوبه شورای اقتصاد، تعویض این مخزن‌ها برای تمامی رانندگان تاکسی با خودرو گازسوز به رایگان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زیرساخت فنی تجمیع کارت بانکی و کارت سوخت فراهم است

تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر، محسن جوهری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور در روز پنجشنبه در گفت‌وگویی، گفت: «با توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به‌ویژه تاکسی‌ها و اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده طبق ویرایش آخرین نسخه از مصوبه شورای اقتصاد مقرر شد تا مخازن تاکسی‌ها رایگان تعویض شود و اطلاع‌رسانی‌هایی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام شده تا تاکسی‌ها با مراجعه به مراکز معاینه فنی و ارجاع به آزمایشگاه‌های آزمون مخازن CNG برای نوسازی اقدام کنند.»

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور تاکید کرد:

با توجه به ماده ۱۲ رفع موانع تولید مشکلی در بودجه اجرای این طرح وجود ندارد و در استان سیستان و بلوچستان توسعه‌ای در حوزه جایگاه CNG انجام نشده بود که دولت مصوباتی در خصوص احداث جایگاه انجام داده و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این حوزه ورود یابند.

تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز

وی با تاکید بر فواید همگانی شدن خودروهای دوگانه سوز بر اقتصاد و کاهش آلودگی هوا تصریح کرد: «با توجه به ناترازی در حوزه تولید و مصرف بنزین و تولید برای هشت میلیون خودرو گازسوز، در حال حاضر از نصف این ظرفیت یعنی چهار میلیون خودرو استفاده می‌کنند و با توجه به مهلت چهارساله استفاده رایگان از دوگانه‌سوز کردن خودروها و تعویض رایگان مخازن تاکسی‌ها، از سال آینده شرایط برای دوگانه‌سوز کردن همه خودروها فراهم شود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعویض رایگان مخازن گاز تاکسی‌های دوگانه‌سوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر