coinex
راهنمای خرید تکراتو

پشتیبانی از نسخه اولیه ویندوز 11 به پایان رسید

طبق اعلام شرکت مایکروسافت، پشتیبانی از نسخه اولیه ویندوز 11 به پایان رسیده و کاربران برای دریافت آپدیت‌های امنیتی بعدی، می‌بایست نسخه‌ی جدید این ویندوز را نصب کنند.

نسخه‌ی اولیه‌ی ویندوز ۱۱ آخرین به‌روزرسانی امنیتی خودش را از مایکروسافت دریافت کرد. بنابراین پشتیبانی از ویندوز ۱۱ نسخه‌ی 21H2 به آخر خط رسید. البته این تعلیق به نسخه‌های Home و Pro محدود می‌شود و نسخه‌های Enterprise ،Education ،IoT Enterprise و Enterprise Multisession تا سال آینده نیز به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: نسخه تحت وب ویندوز 12 برای رقابت با Chrome OS عرضه می‌شود

پشتیبانی از نسخه اولیه ویندوز 11 به پایان رسید

مایکروسافت برای رفع نگرانی کاربرانی که به پایان مدت خدمات رسیده‌اند یا در ماه‌های آینده خواهند رسید، بخشی از به‌روزرسانی‌های امنیتی لازم را به‌طور خودکار و ماهانه روی ویندوز اعمال خواهد کرد. توضیحات کامل این موضوع در سایت مایکروسافت بیان شده است.

پشتیبانی از نسخه اولیه ویندوز 11 به پایان رسید

ردموندی‌ها همواره مشتریان خود را به نصب آخرین نسخه‌ی سیستم عامل، که در حال حاضر ویندوز ۱۱ 23H2 است، ترغیب می‌کنند. این نسخه که اخیراً منتشر شده است، هوش مصنوعی کوپایلت را به ویندوز اضافه می‌کند.

دهم اکتبر (۱۸ مهر) زمان سررسید پشتیبانی از ویندوز سرور ۲۰۱۲ و ۲۰۱۲ R2 خواهد بود. اتمام پشتیبانی شامل عدم به‌روزرسانی امنیتی و غیرامنیتی، اصلاح باگ‌ها، پشتیبانی فنی و به‌روزرسانی محتوای فنی آنلاین می‌شود. این سیستم‌های عامل، سازمانی هستند؛ بنابراین مدت پشتیبانی در ازای خرید اشتراک تمدید خواهد شد. برای انجام این کار، شرکت‌ها و سازمان‌ها باید سه سال به‌روزرسانی اضافه را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره پشتیبانی از نسخه اولیه ویندوز 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر