coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورژن جدید نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز معرفی شد

مایکروسافت از جدیدترین نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز رونمایی کرده که با طراحی جدید، کاربران را به اپ دسکتاپ استور مایکروسافت هدایت می‌کند.

هم‌اکنون دسترسی به اپلیکیشن‌های ویندوز در جدیدترین نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز مایکروسافت فراهم است. با کلیک روی لینک اپ‌ها در این فروشگاه تحت وب، کلاینت مایکروسافت استور در ویندوز 10 و 11 باز خواهد شد. به‌نظر مایکروسافت استور تحت وب در توسعه هرچه بیشتر اپ‌ها و بازی‌ها در خارج از ویندوز به یاری این شرکت خواهد آمد. «فیل اسپنسر»، رئیس بخش ایکس باکس قبلاً اشاره کرده بود که مایکروسافت مشغول ساخت یک استور برای بازی‌های موبایلی است. به‌نظر این استور با آزادسازی پلتفرم iOS در اختیار کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: نسخه تحت وب ویندوز 12 برای رقابت با Chrome OS عرضه می‌شود

ارائه نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز

غول دنیای نرم‌افزار در نسخه جدید رابط وب Microsoft Store به شما این امکان را خواهد داد تا از طریق یک طراحی کارتی‌شکل، اپ‌های جدید، دسته‌بندی‌ها، پیشنهادهای ویژه و غیره را مشاهده کنید. چنانچه از بالای صفحه روی گزینه Games یا Movies & TV بزنید، طراحی کارتی در زیر کارت‌های اصلی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از مهندسان مایکروسافت با نام «جودا گابریل» در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد که مایکروسافت استور جدید در وب با فناوری‌هایی همچون Lit ،Shoelace ،Vie و PWABuilder طراحی شده است. وی خاطر نشان کرد که نسخه قدیمی Microsoft Store در وب از کدبیس React بر یک فریم‌ورک منسوخ بهره می‌برد، بااین‌حال، رابط جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا راحت‌تر اپ‌ها را بیابند.

نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز

گابریل در واکنش به پرسش کاربری که پرسیده بود آیا این نسخه وب جایگزین نسخه بومی دسکتاپ می‌شود یا خیر، بیان داشت: «این نسخه را مثل نسخه وب استور ویندوز ببینید. این دو در کنار هم کار می‌کنند.» لذا به‌نظر شواهدی مبنی‌بر لغو پروژه اپ دسکتاپ فروشگاه اپ‌های مایکروسافت وجود ندارد. نسخه دسکتاپ مایکروسافت استور هم طی چند وقت اخیر آپدیت‌های گوناگونی ارائه کرده است. به‌عنوان نمونه، کاربران با کمک ویژگی Instant Games می‌توانند بدون نیاز به دانلود کامل بازی‌ها، آن‌ها را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه وب فروشگاه آنلاین ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر