;
coinex

لباسشویی شیائومی Mijia Super Clean Pro با استریلیزاسیون بخار معرفی شد

لباسشویی شیائومی Mijia Super Clean Pro با قابلیت استریلیزاسیون بخار، برای از بین بردن باکتری‌ها و استریل کردن لباس‌ها، به صورت رسمی معرفی شد.

شیائومی از ماشین لباسشویی جدید خود با نام Mijia Super Clean Pro در چین رونمایی کرد. این محصول از تاریخ 13 اکتبر در وب سایت JD.com به فروش خواهد رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اجاق گاز هوشمند شیائومی معرفی شد [+عکس و قیمت]

قیمت و مشخصات لباسشویی شیائومی Mijia Super Clean Pro

میجیا سوپر Clean پرو، یک ماشین لباسشویی با طراحی شیک و حجم بزرگ (حدودا 530 میلی متر) است. سبد داخلی این دستگاه با فناوری‌های یک تکه و جوشکاری لیزری ارتقا یافته و این مسئله نسبت تمیزی را به 1:1 می‌رساند.

در داخل این ماشین لباسشویی یک موتور درایو مستقیم DD به همراه چهار کمک فنر نیرو قرار گرفته که به کمک تراشه‌ها و الگوریتم‌های هوشمند، چرخش سریع 90 درجه سیلندر داخلی را امکان پذیر می‌کند.

لباسشویی شیائومی Mijia Super Clean Pro

این دستگاه از 26 حالت شستشو مختلف مانند حالت هوشمند، آبکشی سریع 15 دقیقه‌ای و مراقبت از لباس‌های پشمی برخوردار است و همچنین با اتصال آن به اپلیکیشن Mijia پارامترهایی مانند زمان شستشو، دما، زمان آبکشی و سرعت قابل تغییر است.

علاوه بر این در این لباسشویی یک دکمه برای استریلیزاسیون با بخار وجود دارد که با انواع برنامه‌های شستشو سازگار است و از آن می‌توان برای استریل کردن لباس‌ها، از بین بردن باکتری‌ها و مواد حساسیت زا استفاده کرد. این دستگاه به فناوری self-cleaning نیز مجهز شده که برای تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی ضروری است.

با وجود سنسورهای دقیق این ماشین در کنترل دما و زمان، جای هیچ گونه نگرانی برای خشک شدن لباس‌ها وجود ندارد. این دستگاه از قابلیت خشک کردن سریع نیز پشتیبانی می‌کند و به گفته شیائومی سرعت خشک کردن آن نسبت به نسل قبلی 14 درصد افزایش یافته است.

همان طور که گفته شد این ماشین لباسشویی با قیمت 1999 یوان (تقریبا معادل 280 دلار) از امروز (13 اکتبر) در وب سایت JD.com در دسترس خریداران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لباسشویی شیائومی Mijia Super Clean Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر