coinex
راهنمای خرید تکراتو

دو قابلیت ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز به زودی معرفی می‌شوند

مارک زاکربرگ از قابلیت‌های ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز خبر داده که طبق آن کاربران امکان ویرایش پست‌ها تا پنج دقیقه بعد انتشار را دارند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، طی پست جدیدی خبر از ارائه قابلیت‌های ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز برای کاربرانش داده است. با ارائه قابلیت ویرایش پست،‌ کاربران از امکان ویرایش پست تا حداکثر پنج دقیقه بعد از انتشار آن، برخوردار خواهند شد. همچنین در بازه زمانی مذکور، هیچ محدودیتی جهت تعداد دفعات ویرایش پست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: ابزار هوش مصنوعی استیکرساز متا برای واتساپ، اینستاگرام و تردز معرفی شد

عرضه قابلیت‌های ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز

شبکه اجتماعی ایکس به‌عنوان جدی‌ترین رقیب تردز، سال پیش قابلیت ویرایش توییت را ارائه کرد. ایلان ماسک بعد از تصاحب ایکس، ویرایش توییت را به قابلیتی اشتراکی تبدیل ساخته تا کاربران نسخه‌ رایگان امکان استفاده از آن را نداشته باشند. هم‌اکنون تردز هم میزبان چنین قابلیتی شده است.

تردز برخلاف ایکس، تاریخچه ویرایش پست‌ها را نشان نمی‌دهد. همچنین ویرایش پست منجر به ازدست‌رفتن لایک‌ها و ری‌پست‌ها نخواهد شد. این امر اندکی نگران‌کننده بوده زیرا احتمال سوءاستفاده از پست‌ها را افزایش خواهد داد. مشخص نیست که تردز در آینده تاریخچه ویرایش را اضافه خواهد کرد یا خیر.

البته قابلیت ویرایش پست در تردز، به اشتراک نیازمند نبوده و به‌ رایگان ارائه خواهد شد. کاربران در نسخه موبایل و وب تردز امکان ویرایش پست‌ها را خواهند داشت. این قابلیت در حالی عرضه می‌شود که تنها سه ماه از تولد تردز گذشته است.

ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز

همچنین مارک زاکربرگ اعلام کرده که شبکه‌ اجتماعی تردز از قابلیت Voice Threads برخوردار شده است. با کمک این قابلیت می‌توانید پست‌های صوتی در تردز را منتشر کنید. تردز به‌طور خودکار فایل صوتی شما را رونویسی کرده و سپس قادر خواهید بود تا آن متن را ویرایش کنید.

ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز

تردز طی روزهای ابتدایی انتشار، رشد انفجاری تجربه کرد و تعداد کاربران فعالش به 100 میلیون نفر دست یافت؛ بااین‌حال از آن هنگام تعداد کاربران تردز سیر نزولی به خود گرفته است. مارک زاکربرگ و مهندسان متا در صدد هستند تا با افزودن قابلیت‌های جدید به تردز، این شبکه اجتماعی را به رقیب بهتری برای ایکس تبدیل سازند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت ویرایش پست و انتشار پست صوتی در تردز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر