;
coinex

پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ کدامند؟ [+لیست]

پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ کدام کانال‌ها هستند؟ واتساپ با فعال کردن ویژگی کانال بازهم تلگرام را سرلوحه کار خود قرار داده و مقلد اوست.

چندی پیش واتساپ بهترین ویژگی‌های تلگرام را کپی و در اپلیکیشن پیام‌رسان خود قرار داد. باوجود اینکه چند روزی بیشتر از اضافه شدن این ویژگی به پراستفاده‌ترین پیام‌رسان جهان نگذشته، تعداد کانال‌های تشکیل شده به طرز عجیبی در حال افزایش است. حال در این مطلب لیست پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ را با تعداد اعضای فعال در آنها منتشر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: قابلیت کانال واتساپ به طور عمومی منتشر شد

پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ کدامند؟

قابلیت کانال واتساپ برای ارسال پیام به طیف گسترده‌ای از مخاطبان که مدت‌ها در انتظارش بودیم، از ۱۳ سپتامبر در بیش‌از ۱۵۰ کشور جهان در دسترس قرار گرفته است.

درحالی‌که واتساپ ویژگی کانال را اولین‌بار در ماه ژوئن معرفی کرد، اما این قابلیت فقط برای برخی سازمان‌های منتخب در کلمبیا و سنگاپور ارائه شده بود. این به‌روزرسانی درست مثل کانال‌های تلگرام به شما اجازه می‌دهد محتوای موردنظرتان را برای طیف گستره‌ای از مخاطبان ارسال کنید.

در واتساپ کانال‌های مختلفی درباره‌ موضوعات متنوع وجود دارند که برخی از آنها محتوای بسیار جذابی تولید می‌کنند.

پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ کدامند؟ [+لیست]

واتساپ همچنین به‌روزرسانی‌های دیگری را در کنار گسترش دسترسی به ویژگی کانال ارائه داده است. بخش فهرست کانال‌های این پیام‌رسان بهبودیافته که به شما اجازه می‌دهد کانال‌ها را براساس کشور، فیلتر کنید. علاوه‌براین امکان مرتب‌سازی کانال‌ها براساس تاریخ راه‌اندازی آنها، فعال‌ترین و محبوب‌ترین وجود دارد.

درحال حاضر هزاران کانال جدید در واتساپ شروع به‌کار کرده‌اند که‌ ازجمله می‌توان به کانال واتساپ، رئال مادرید، نتفلیکس و مارک زاکربرگ اشاره کرد.

پس از گذشت بیش از ۱۰ روز، تعداد مشترکان برخی کانال‌ها به میلیون‌ها نفر رسید و فهرستی از ده کانال پرطرفدار واتس‌اپ تا روز شنبه منتشر شده است که به شرح زیر هستند:

  1. واتساپ: ۱۹ میلیون
  2. نتفلیکس: ۱۴ میلیون
  3. رئال مادرید: ۱۳ میلیون
  4. کاترینا کایف بازیگر هندی بریتانیایی: ۱۱ میلیون
  5. بد بانی، خواننده رپ پورتوریکویی: ۱۰.۷ میلیون
  6. اف‌سی بارسلونا: ۹.۶ میلیون
  7. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا: ۷.۱ میلیون
  8. منچسترسیتی: ۷ میلیون
  9. تیم کریکت هند: ۶.۹ میلیون
  10. لیورپول اف سی: ۶ میلیون

کاربران واتساپ می‌توانند از ایموجی‌ها برای ارسال واکنش به پست‌های داخل کانال‌ها استفاده کنند. مدیران کانال‌ها نیز می‌توانند تا ۳۰ روز قبل‌از حذف پست‌های خود، آن‌ها ویرایش کنند.

این پیام‌رسان قول داد با دریافت بازخورد از کاربران، به‌طور پیوسته ویژگی‌های بیشتری به بخش کانال‌ها اضافه خواهد کرد. پلتفرم مذکور همچنین خاطرنشان کرد امکان ساخت کانال طی ماه‌های آینده دردسترس همه‌ کاربران عادی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: سیتنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کانال های خبر فارسی زبان بود بهتر میشد، یا اینکه ترجمه برای نوشته باشه خوب میشد

    پاسخ