;
coinex

سرویس استریم بازی نتفلیکس راه‌اندازی شد؛ رقیب ایکس‌باکس و پلی‌استیشن

به‌منظور رقابت با ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، سرویس استریم بازی نتفلیکس برای برخی کاربران ایالات‌ متحده جهت اجرا در تلویزیون یا کامپیوتر ارائه شد.

طبق گزارش وال‌استریت ژورنال، نتفلیکس مشغول برنامه‌ریزی جهت انتشار بازی‌های الهام‌گرفته از فرانچایزهای موفق خود همچون Squid Game، Wednesday، Extraction و Black Mirror و همچنین عنوان محبوب Take-Two و یکی از بازی‌های سری Grand Theft Auto است. حالا نتفلیکس ضمن انتشار پست وبلاگی، از راه‌اندازی آزمایشی سرویس استریم بازی نتفلیکس در ایالات‌ متحده خبر داد. از این پس کاربران قادر خواهند بود تا با سرویس مذکور بازی‌های مختلف را روی تلویزیون یا کامپیوترشان استریم کنند. لازم به ذکر است که این قابلیت نخستین مرتبه در ماه آگوست و در کانادا و بریتانیا ارائه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


راه‌اندازی سرویس استریم بازی نتفلیکس

کاربران به‌منظور استفاده از سرویس استریم بازی تنفلیکس باید کنترلر ویژه این شرکت را روی گوشی آیفون یا گوشی اندروید خود دانلود نمایند. براساس اعلام غول صنعت استریم، کنترلر این شرکت با دستگاه‌های منتخب ازجمله Fire TV آمازون، کروم کست با Google TV، تلویزیون‌های Roku و تعدادی از محصولات دیگر سازگاری خواهد داشت. همچنین این امکان وجود دارد که از کیبورد و ماوس برای اجرای بازی‌ها بهره گرفت.

سرویس استریم بازی نتفلیکس

نتفلیکس همچنین خاطرنشان کرده سرویس استریم بازی این شرکت هم‌اکنون به‌صورت آزمایشی و محدود فعال شده است و لذا برای بسیاری از افراد دردسترس نخواهد بود. افزون‌براین، کاربران هنوز صرفاً امکان اجرای دو بازی Oxenfree و Molehew’s Mining Adventure را دارند.

نتفلیکس به‌صورت پیوسته کتابخانه بازی‌ها و پیشنهادهایش را به‌عنوان راهکاری برای ارائه خدمات بیشتر به مشترکانش افزایش خواهد داد. بیشتر بازی‌های سرویس مذکور روی گوشی‌های هوشمند هم ارائه شده‌اند بااین‌حال این شرکت علاقه‌اش را به گسترش بازی‌ها فراتر از اندروید و iOS نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی سرویس استریم بازی نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر