;
coinex

مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو فاش شد

مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو لو رفت. حرف از توسعه قدرتمندترین پلی‌استیشن تاریخ درصورتی به میان آمده که چند روز پیش پلی‌استیشن اسلیم معرفی شده بود.

مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو فاش شد. چند روز پیش RedGamingTech در حساب ایکس خود مشخصات نسل جدید کنسول‌های بازی سونی را منتشر کرده بود. حال ظاهراً اطلاع منتشر شده جدید با اطلاعات قبلی مطابقت دارد  غول فناوری ژاپنی کنسولی بسیار قدرتمند را در دست توسعه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو فاش شد

چند روز پیش، حساب توییتری RedGamingTech اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی کنسول PS5 Pro منتشر کرد. این کنسول از پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با فرکانس پایین 4 گیگاهرتز، 60 واحد پردازشگر گرافیکی سفارش RDNA3 با سرعت 2500 الی 2800 مگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه رم GDDR6 با سرعت 18000 مگاهرتز و احتمالا دو برابر عملکرد Tempest Engine و دو موتور سایه‌زن استفاده می‌کند.

گفتنی است Clock Speeds کنسول هنوز قفل نشده است و تا زمان راه‌اندازی رسمی این اتفاق نمی‌افتد. «سونی» (Sony) در حال حاضر مشغول آزمایش چندین مدل کنسول است. در حالی که به صورت رسمی تایید نشده اما به نظر می‌رسد شکی در این واقعیت وجود دارد پردازنده PS5 Pro بر اساس معماری Zen 2 – همان مدل پایه – ساخته می‌شود. افشاگر معروف Kepler هم قبلاً به این دسته از اطلاعات فنی کنسول مذکور دامن زده بود.

مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو فاش شد

با این حال، تنها باید منتظر ماند و دید «سونی» (Sony) در چه زمانی کنسول PS5 Pro را به طور رسمی معرفی می‌کند. به‌غیر از کنسول PS5 Pro، شرکت Sony در ماه جاری از مدل جدید PS5 Slim رونمایی کرد که اندازه کوچک‌تری نسبت به مدل اصلی دارد. مدل جدید کنسول PS5 همچنین از حافظه ذخیره بالا و دیسک درایو جداشدنی برخوردار است. کنسول PS5 Slim قرار است در ماه نوامبر امسال در بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فنی پلی استیشن 5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: سخت‌افزار مگ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر