;
coinex

تلویزیون گیمینگ 85 اینچی شیائومی TV A Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

تلویزیون گیمینگ 85 اینچی شیائومی TV A Pro رونمایی شد. این محصول هوشمند دارای پنل ۱۲۰ هرتزی 4K بوده و توانایی نمایش بیش‌از یک میلیارد رنگ را دارد.

شیائومی تلویزیون ۸۵ اینچی جدیدی را با نام TV A Pro 85 در چین معرفی کرد. این تلویزیون از پنل ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. شیائومی معتقد است رنگ‌های پنل این تلویزیون با آزمایش دقیق، کالیبره شده است. تلویزیون ۸۵ اینچی شیائومی TV A Pro 85 پنل ۱۰ بیت دارد، بدین معنی که از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت تلویزیون گیمینگ 85 اینچی شیائومی TV A Pro

به‌گزارش Xiaomi Today، شیائومی در تلویزیون ۸۵ اینچی جدیدش از پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A55 همراه با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی استفاده کرده است. تلویزیون شیائومی TV A Pro 85 از شبکه‌ی WiFi دو بانده و بلوتوث ۵ هم بهره می‌برد.

نسبت نمایشگر به بدنه‌ی تلویزیون ۸۵ اینچی جدید شیائومی ۹۶٫۵ درصد است که تجربه‌ی لذت بخشی از تماشای محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون از دو اسپیکر با توان ۱۰ وات استفاده می‌کند که از کدک صوتی DTS بهره می‌برند. شیائومی از دو درگاه HDMI، دو درگاه USB، درگاه شبکه و درگاه S/PDIF در این تلویزیون استفاده کرده است.

تلویزیون گیمینگ 85 اینچی شیائومی TV A Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

قیمت تلویزیون شیائومی ۸۲۰ دلار است و این محصول فعلاً فقط در بازار چین عرضه می‌شود. اطلاعاتی از قیمت تلویزیون TV A Pro 85 در بازار جهانی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تلویزیون گیمینگ 85 اینچی شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر