coinex
راهنمای خرید تکراتو

حبس ابد برای سارقان گوشی در پرو!

پس از افزایش نرخ سرقت موبایل در پرو، دولت این کشور تصمیم به وضع مجازاتی سنگین و بازدارنده مانند حبس ابد برای سارقان گوشی گرفته است.

دولت پرو تصمیم گرفته است مجازات‌های سختی را برای دزدیدن تلفن‌های همراه وضع کند که شامل حبس ابد در صورت کشته شدن صاحب تلفن در حین سرقت می‌شود. این تغییرات در چارچوب قانون مجازات کشوری که اخیرا توسط کنگره تصویب شده، از روز پنجشنبه اجرایی شد. قانون مجازات پرو قبلا شامل مجازات زندان برای سرقت تلفن‌های همراه نبود، اما مقامات می‌گویند پس از مشاهده افزایش نرخ سرقت تلفن همراه در سراسر کشور، تصمیم گرفته‌اند قانون را بازنگری کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مجازات حبس ابد برای سارقان گوشی در پرو تصویب شد

طی ۹ ماه اول امسال، سرقت ۱٫۲ میلیون تلفن همراه گزارش شده است که به معنای سرقت ۴ هزار دستگاه در روز است. از این رو، وزیر کشور پرو گفت مجازات‌های جدید «هشدار روشنی به همه کسانی که تلفن‌های همراه را می‌دزدند» خواهد داد.

حبس ابد برای سارقان گوشی در پرو!

در پرو حداقل ۱۱ جرم وجود دارد که بر اساس قانون، مجازات آن‌ها حبس ابد است؛ از جمله قتل زنان و ربودن کودکان خردسال و سوءاستفاده جنسی از نوجوانان.

طبق قانون مجازات جدید، مجازات اولیه برای سرقت تلفن همراه ۱۲ سال زندان است اما اگر شخص از سلاح یا مواد منفجره حین سرقت استفاده کند، این مدت می‌تواند تا ۳۰ سال افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجازات حبس ابد برای سارقان گوشی در پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت تکراتو با ما در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر