coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت حالت تعمیر (Repair Mode) به زودی به تمام گوشی‌های اندرویدی می‌آید

گوگل روی پروژه جدیدی به‌نام قابلیت حالت تعمیر (Repair Mode) در اندروید مشغول کار بوده تا نگرانی‌های مربوط به افشای اطلاعات شخصی گوشی را برطرف کند.

همواره یکی از نگرانی‌های کاربران گوشی‌های هوشمند در زمان تحویل گوشی به تعمیرکار، سوءاستفاده از اطلاعات شخصی‌شان بوده و حالا به‌نظر می‌رسد که با ابتکار جدید گوگل یعنی قابلیت حالت تعمیر به‌زودی این نگرانی رفع می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


قابلیت حالت تعمیر در اندروید

با فعالسازی قابلیت Repair Mode، اطلاعات شخصی کاربر محافظت خواهد شد و نسخه‌ دیگری از رابط کاربری بدون هیچ اطلاعات شخصی برای تعمیرکار ارائه خواهد شد.

قابلیت حالت تعمیر

در همین راستا، میشان رحمان در شبکه اجتماعی ایکس، کدهایی را به‌اشتراک گذاشته که به حالت تعمیر (Repair Mode) در اندروید ارتباط دارد. البته سال پیش، چنین قابلیتی به گوشی سامسونگ افزوده شد و به‌نظر در آینده نزدیک این قابلیت هم در سایر گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌شود.

با توجه به اطلاعات افشا شده از حالت تعمیر گوگل، به‌منظور فعال کردن آن باید رمز عبور مخصوصی تنظیم کنید. سپس باید از همان رمز جهت غیرفعال‌سازی حالت تعمیر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت حالت تعمیر در اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر