coinex
راهنمای خرید تکراتو

آشنایی با انواع ماشین‌های اداری

هر اداره و دفتری به لوازم و تجهیزات مناسب که به اصطلاح ماشین‌های اداری نامیده می‌شوند نیاز دارد تا بتواند به نیازهای خود پاسخ دهد. از پرکاربردترین ماشین‌های اداری می‌توان به ماشین حساب ، پرینتر و بارکد خوان اشاره کرد که در اکثر ادارات به چشم می‌خورد. این لوازم را می‌توانید از مرجع تخصصی ماشین‌های اداری آوند پرینتر خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر آنها بپردازیم.

پرینتر

یکی از مهمترین ماشین‌های اداری در هر اداره و دفتری، پرینتر می‌باشد. امروزه پرینتر حتی برای مصارف شخصی در منازل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید پرینتر در انواع مدل‌های تک رنگ و چند رنگ از آوند پرینتر امکان پذیر است. همچنین می‌توانید متناسب با کاربری خود نسبت به خرید پرینتر جوهر افشان، لیزری و سوزنی اقدام کنید.

پرینتر جوهر افشان

همانطور که از نام این پرینتر مشخص است، برای چاپ متن و تصاویر از جوهر استفاده می‌کند. به این صورت که برای چاپ، قطرات ریز جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. اگر به دنبال خرید پرینتری با ابعاد کوچک و در عین حال کاربردی هستید، پرینتر جوهر افشان انتخاب خوبی برای شما است.

پرینتر لیزری

اگر می‌خواهید روزانه تعداد زیادی از اسناد و مدارک را با کیفیت بالا به صورت سیاه و سفید چاپ کنید، به سراغ خرید پرینتر لیزری بروید. این پرینترها دارای سینی های کاغذ با ظرفیت بسیار بالا هستند.

پرینتر سوزنی

پرینترهای سوزنی از قدیمی‌ترین پرینترها محسوب می‌شوند که برای چاپ متن به صورت سیاه و سفید مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پرینتر دارای سوزن‌های بسیار ریزی می‌باشد که در اثر ضربه، جوهر را به کاغذ منتقل می‌کنند.

خرید پرینتر

اگر به دنبال خرید پرینتر هستید، فروشگاه آوند پرینتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ما در آوند پرینتر این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید انواع پرینتر را به صورت نو و یا استوک خریداری کنید. با خرید پرینتر از آوند پرینتر دیگر نگران تقلبی بودن محصول خریداری شده نباشید زیرا تمامی محصولات ما اصل و اورجینال بوده و همراه با گارانتی اصالت و سلامت کالا عرضه می‌گردند.

ماشین حساب

در گذشته به دلیل عدم وجود امکانات کافی بسیاری از افراد توانایی محاسبات دقیق برخی از معادلات را نداشتند. اما امروزه با طراحی و تولید انواع ماشین حساب‌ها این امکان فراهم شده که افراد مختلف بتوانند معادلات ساده و پیچیده را به راحتی و در کمترین زمان ممکن حل کنند. ماشین حساب‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام به منظور محاسبه معادلات خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی هر یک از آنها می‌پردازیم.

آشنایی با انواع ماشین‌های اداری

ماشین حساب مهندسی

ماشین حساب مهندسی دارای محاسبات آماری و مثلثاتی می‌باشد و برای حل بسیاری از معادلات مهندسی پیچیده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماشین حساب حسابداری

ماشین حساب حسابداری یکی از پرفروش‌ترین ماشین حساب‌های موجود در بازار می‌باشد که دارای اعمالی همچون جمع، تفریق، ضرب، تقسیم و جذر است.

ماشین حساب گراف

با استفاده از ماشین حساب گراف می‌توان نمودارهایی را ترسیم و معادلات مربوط به آنها را همزمان حل کرد. این ماشین حساب در مقایسه با انواع ماشین حساب‌ها دارای صفحه نمایش بزرگتری است.

ماشین حساب‌های فوق و انواع مختلف ماشین حساب را می‌توانید از فروشگاه آوند پرینتر خریداری کنید.

بارکد خوان

از بارکد خوان برای خواندن اطلاعات محصول استفاده می‌شود. تمامی فروشگاه‌ها به این ماشین اداری نیاز دارند. در واقع نحوه عملکرد بارکد خوان به این صورت است که بارکد تعبیه شده بر روی محصولات را می‌خواند و اطلاعات محصول اعم از نام و قیمت را در سیستم نرم افزاری رایانه‌ای ثبت و ذخیره می‌کند.

استفاده از بارکدخوان می‌تواند خطاهای انسانی در وارد کردن مشخصات محصول در سیستم را به حداقل برساند. همچنین با استفاده از این دستگاه سرعت ثبت محصول و یا فروش محصول نیز افزایش می‌یابد. از پرکاربردترین بارکد خوان‌ها می‌توان به بارکد خوان قلمی، لیزری و CCD اشاره کرد.

آشنایی با انواع ماشین‌های اداری

بارکد خوان قلمی

بارکد خوان قلمی دارای یک دیود حساس به نور است که با حرکت یکنواخت بر روی بارکد، اطلاعات محصول را می‌خواند و در رایانه به کاربر نشان می‌دهد. این بارکد خوان ها نسبت به انواع دیگر بارکد خوان‌ها قیمت پایین‌تری دارند و برای مدیریت موجودی انبارها گزینه مناسبی هستند.

بارکد خوان لیزری

بارکد خوان لیزری به صورت دستی و نصبی موجود است و بیشتر در فروشگاه‌های خرده فروشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام این بارکد خوان مشخص است، برای خواندن اطلاعات محصول از یک منبع نور استفاده می‌کند.

بارکد خوان CCD

در این نوع از بارکد خوان صدها حسگر نوری در یک ردیف کنار هم قرار گرفته‌اند. هر یک از این حسگرها یک الگوی ولتاژی ایجاد می‌کنند و دستگاه تمامی این الگوها را در قالب یک الگوی واحد جمع آوری می‌کند. بارکد خوان CCD از دقت بسیار بالایی برخوردار است و برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و یا خرده فروشان انتخاب بسیار خوبی است.

خرید ماشین های اداری

در این مطلب سعی کردیم پرکاربردترین ماشین‌های اداری را به شما معرفی کنیم. برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید باید فروشگاه‌های معتبری را در این زمینه انتخاب کنید. فروشگاه آوند پرینتر، مرجع تخصصی ماشین‌های اداری است که تمامی ماشین‌های اداری در این فروشگاه به صورت نو و استوک عرضه می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر