;
coinex

کانسپت نیسان هایپر پانک معرفی شد [+تصاویر]

کانسپت نیسان هایپر پانک رونمایی شد. ظاهراً نوبت به جولان کانسپت‌های برندهای ژاپنی رسیده و تولیدکنندگانی مانند تویوتا و نیسان در صدر قرار دارند.

کانسپت نیسان هایپر پانک معرفی شد. نمایشگاه موبیلیتی ژاپن در حال برگزاری است و برندهای تولیدکننده خودرو ژاپن یکی پس از دیگری جدیدترین تولیدات منطبق با تکنولوژی روز خود را به نمایش می‌گذارند. حال نوبت به نیسان رسیده است و این کمپانی کانسپتی اغراق‌آمیز از محصول برقی خود را در معرض دید قرار داده است. در ادامه تصاویر کانسپت عجیب نیسان را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کانسپت نیسان هایپر پانک رونمایی شد

شرکت نیسان با دستی پر در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن حاضر خواهد شد. این کمپانی قصد دارد از چهار کانسپت پیشرفته در نمایشگاه مذکور رونمایی کند که هایپر پانک (Hyper Punk) یکی از آنهاست. کانسپت هایپر پانک طراحی بسیار متفاوتی دارد و طبق انتظار، از یک پیشرانه تمام الکتریکی سود می‌برد. این کانسپت درواقع برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است.

اولین چیزی که در برخورد با کانسپت نیسان هایپر پانک جلب توجه می‌کند، حجم‌های بسیار اغراق‌آمیز و خطوط تیز بدنه آن است. وقتی به هر نقطه از بدنه این کراس‌اوور مفهومی نگاه می‌کنیم، با انواع اشکال هندسی مواجه می‌شویم. تعداد خطوط اشکال چندضلعی و خطوط شکسته بدنه این خودرو آن‌قدر زیاد است که می‌توان آن را به اوریگامی تشبیه کرد!

کانسپت نیسان هایپر پانک به دوربین‌های متعدد مجهز است. تصاویر دریافتی از این دوربین‌ها با کمک هوش مصنوعی به کلیپ‌هایی باکیفیت تبدیل می‌شوند. این تصاویر و کلیپ‌ها در سه نمایشگر موجود در پشت فرمان مستطیلی خودرو پخش می‌شوند. کانسپت پیشرفته نیسان از سنسورهای پایش وضعیت جسمانی راننده سود می‌برد. این سنسورها درون پشت‌سری‌ها تعبیه شده‌اند و با کمک هوش مصنوعی، نورپردازی و لیست پخش موزیک را متناسب با حالات راننده تنظیم می‌کنند.

کانسپت نیسان هایپر پانک رونمایی شد

درست مثل نمای بیرونی، کابین کانسپت نیسان هایپر پانک نیز بسیار مدرن و آینده‌نگرانه است. در کابین این خودروی مفهومی خبری از المان‌های سنتی مثل اهرم تعویض دنده و دکمه‌های فیزیکی نیست و همه‌چیز فیلم‌های علمی تخیلی یا بازی‌های کامپیوتری را در ذهن تداعی می‌کند. نکته جالب اینکه راننده کانسپت هایپر پانک جایگاه اختصاصی خود را دارد. نیسان از این جایگاه با عبارت استودیوی متحرک یاد می‌کند. استفاده از این عبارت خیلی هم جای تعجبی ندارد؛ زیرا همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، خودروی مفهومی جدید نیسان برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا توسعه پیدا کرده است.

کانسپت نیسان هایپر پانک رونمایی شد

همانند سایر مفهومی‌های اخیر کمپانی نیسان، در رابطه با مشخصات فنی کانسپت هایپر پانک نیز اطلاعاتی در دست نیست. شاید بتوان حدس زد که نیروبخش این کراس‌اوور مفهومی نیز همان پیشرانه موسوم به e-4ORCE باشد. درهرحال، هایپر پانک بیشتر از نظر ایده اهمیت دارد تا مشخصات فنی؛ به‌همین خاطر نباید منتظر تولید انبوه این کانسپت جذاب ماند.

پس از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی فورتنایت، این خودروی مفهومی پیشرفته در بازی فورتنایت نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است برای استقبال از هایپر پانک و دیگر کانسپت‌های جدید، شرکت نیسان بیلبوردهای سه‌بعدی را در ناحیه شینجوکوی توکیو اجاره کرده و کلیپ‌‌های مربوط به معرفی آن‌ها را به عابرین نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کانسپت نیسان هایپر پانک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر