;
coinex

ترفند جالب روس‌ها در جنگ: فریب پهپادهای اوکراینی با نقاشی سه‌بعدی!

براساس جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای، به‌نظر روسیه از پرینت سه بعدی در جهت فریب پهپادهای اوکراینی در جنگ استفاده می‌کند.

به گزارش تکراتو و به نقل از اعتمادآنلاین، تصاویر ماهواره‌ای منتشرشده در فضای مجازی حکایت از این دارد که روس‌ها هواپیماهای TU-95 را روی زمین پایگاه هوایی انگلز به صورت سه‌بعدی ترسیم کرده‌اند. بنا به اعلام رسانه‌ها یکی از این اقدامات نقاشی کردن تصاویر هواپیماهای جنگی روی زمین فرودگاه و پایگاه‌های نظامی جهت فریب پهپادهای اوکراینی در زمان حمله بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فریب پهپادهای اوکراینی با ترفند جدید روس‌ها

نقاشی‌های TU95 کاملاً هم‌اندازه با این بمب‌افکن‌های راهبردی ترسیم شده و حتی یکی از تصاویر بخش‌‌هایی از چرخ‌های هواپیما را نیز به نمایش می‌گذارد تا جلوه‌ای واقعی‌تر از خود نشان دهد. پیش از این نیز اخباری در مورد استفاده روسیه از لاستیک‌های خودرو به‌منظور فریب پهپادهای تهاجمی اوکراین منتشر شده بود.

فریب پهپادهای اوکراینی

شرکت ماهواره‌ای پلانت لاپز تصاویر مذکور را چند روز پس از حمله پهپادی صورت‌گرفته به پایگاه بالگردها در سوچی منتشر کرد. طی آن حمله اعلام شد پهپادها به پارکینگ این پایگاه حمله داشته‌اند.

الکسی لیونکوف کارشناس روس طی گفت‌وگویی با اسکای‌نیوز عربی عنوان کرد:

«در صورتی که ادعاهای مربوط به عملیات فریب روسی صحیح هم باشد، این اقدامات کاملاً مشروع است، زیرا مسکو با این اقدام خود به دنبال کاهش تلفات نیروها و زیان‌های نظامی است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فریب پهپادهای اوکراینی با ترفند جدید روس‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر