;
coinex

امکان انتشار پست به صورت کلوز فرند در اینستاگرام فعال شد

ویژگی انتشار پست به صورت کلوز فرند در اینستاگرام به‌زودی برای تمام کاربران از راه می‌رسد.

قابلیت انتشار پست به صورت کلوز فرند که برخی افشاگران چندی پیش خبر از عرضه آن در اینستاگرام داده بودند بالاخره عرضه شد. اما این ویژگی در حال حاضر به تدریج در حال عرضه است و شاید تمام کاربران آن را دریافت نکرده باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار پست به صورت کلوز فرند در اینستاگرام

بروزرسانی: قابلیت انتشار پست به صورت کلوز فرند که از مدتها پیش شایعاتی درباره عرضه آن برای کاربران در میان بود، بالاخره منتشر شده است. البته باید گفت که این قابلیت به رسم تمام قابلیت‌های جدید دیگر اینستاگرام، به مرور و تدریجا برای تمام کاربران عرضه می‌شود. در نتیجه طبیعی است اگر طی آپدیت‌های آینده آنرا دریافت نکنید.

انتشار پست به صورت کلوز فرند در اینستاگرام

خبر اصلی: قابلیت انتشار استوری اینستاگرام به صورت Close Friends برای جداکردن فضای دوستان از دیگر دنبال‌کننده‌ها یک اتفاق مثبت بود. به نظر می‌رسد که Instagram می‌خواهد همین قابلیت را به پست‌های عادی هم اضافه کند. بله، به تازگی گزارش شده که قابلیت انتشار پست اینستاگرام به صورت Close Friends در دست توسعه است.

طبق تصویر منتشر شده در توییتر Alessandro Paluzzi مشخص شد که اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدیدی برای انتشار خصوصی‌تر محتوا در بخش Post‌هاست. وی یک توسعه‌دهنده موبایل و مهندس معکوس است که به بررسی نسخه‌های جدید آزمایشی نرم‌افزارها می‌پردازد.

ویژگی انتشار پست به صورت کلوز فرند در اینستاگرام به‌زودی فعال می‌شود

همانطور که در اسکرین‌شات بالا می‌بینید، وقتی این قابلیت فعال شود شما می‌توانید از بخش Audience یا «مخاطبین» انتخاب کنید که پست شما برای چه دسته‌ای از دنبال‌کننده‌ها یا همان فالوورهایتان نمایش داده شود.

اگر گزینه Close Friends یا «دوستان نزدیک» را انتخاب کنید، این پست از دیگر فالوورها مخفی شده و فقط برای لیست مشخصی از آن‌ها که قبلا انتخاب کرده‌اید، نمایش داده خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این لیست با لیست مورد استفاده برای استوری یکسان است یا خیر.

مفهوم کلی آن دقیقا همان چیزی است که در انتشار استوری به صورت Close Friends دیده بودیم. شما هر بار که دوست داشتید می‌توانید لیست دوستان نزدیک خود را اصلاح کرده، کسی را به آن اضافه یا کم کنید. البته با توجه به ماهیت ماندگار بودن پست‌ها نسبت به استوری (که فقط ۲۴ ساعت باقی می‌ماند)، مشخص نیست که پس از اصلاح لیست دوستان نزدیک، پست‌های قبلی برای افراد تغییریافته هم قابل نمایش (یا حذف شده) خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ امکان انتشار پست به صورت کلوز فرند در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر