coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402 مشخص شد [+شرایط و جزئیات]

زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402 برای نیمسال اول سال تحصیلی از روز اول آبان 1402 شروع و تا 20 آذر ماه این ادامه خواهد یافت.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری مهر، زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402 برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1402 از امروز 1 آبان 1402 آغاز و تا 20 آذر 1402 ادامه خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اعلام زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402

مطابق با آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان برای وام دانشجویی امسال شرایط زیر در نظر گرفته شده است:

«دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، امکان درخواست وام شهریه را ندارند (درخواست سایر وام‌ها بلامانع است). اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

سنوات مجاز به‌منظور درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.

دانشجویانی که طی نیمسال تحصیلی جاری برای اولین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند، تنها با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) از قابلیت دریافت وام برخوردار خواهند بود. مبلغ وام تحصیلی دانشجویان متأهل طی این نیم‌سال حداکثر دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد است، در صورتی که زوجین دانشجو و واجد شرایط باشند، به هر دو نفر وام تحصیلی متاهلی اختصاص می‌یابد.

سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی، برای کارمندان قراردادی به 60 و برای کارمندان پیمانی یا رسمی به 120 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. ارائه گواهی کسر از حقوق تنها برای دانشجویانی که بالاتر از 120 میلیون تومان وام کسب می‌کنند، الزامی است.

ثبت شماره حساب بانک طرف تعهد صندوق رفاه دانشجویان و شماره شبا آن از سوی تمامی دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه الزامی است.»

جدول مبالغ و زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402 در نیم‌سال اول سال تحصیلی 1403-1402 به شرح زیر است:

زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402

متقاضیان واجد شرایط دریافت وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه قادر خواهند بود تا نسبت به ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir از امروز دوشنبه 1 آبان‌ماه 1402 مبادرت ورزند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات و  زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر