;
coinex

کامپیوتر همه کاره آی مک جدید اپل با تراشه M3 معرفی شد

اپل در رویداد اسکری فست 30 اکتبر خود از کامپیوتر همه کاره آی مک 24 اینچی خود که با تراشه کاملا جدید M3 همراه شده است، رونمایی کرد.

رویداد اسکری فست (Scary Fast) اپل 30 اکتبر در ساعت 5 عصر به وقت محلی (بامداد 9 آبان 1402) برگزار شد. این کمپانی در این رویداد از نسل جدید مک بوک پرو با تراشه M3 و رنگ بندی جدید مشکی فضایی رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کامپیوتر همه کاره آی مک اپل با پردازنده ام 3

کامپیوتر همه کاره آی مک جدید اپل با پردازنده M3 تا 2 برابر سریعتر از آی‌مک (iMac) قبلی است؛ کامپیوتر آل این وان نسل قبلی غول کوپرتینو که از تراشه M1 بهره‌مند بود.

رویداد اسکری فست (Scary Fast) اپل 30 اکتبر در ساعت 5 عصر به وقت محلی (بامداد 9 آبان 1402) برگزار شد و این کمپانی در این رویداد از مک بوک پرو، آی مک، مجیک کیبورد، مجیک ماوس و... رونمایی کرد.
رویداد اسکری فست (Scary Fast) اپل 30 اکتبر در ساعت 5 عصر به وقت محلی (بامداد 9 آبان 1402) برگزار شد و این کمپانی در این رویداد از مک بوک پرو، آی مک، مجیک کیبورد، مجیک ماوس و… رونمایی کرد.

اپل در خلال این رویداد اعلام کرد که کامپیوتر همه کاره (All-in-One) آی مک ام 3 نسبت به آی مک های 27 اینچی قبلی با پردازنده اینتل، 2.5 برابر سریع‌تر و نسبت به نسخه 21.5 اینچی آن، 4.5 برابر سریعتر است.

مشخصات آی مک جدید M3 اپل

حافظه رم آی‌مک جدید اپل 24 گیگابایت بوده و با استفاده از تراشه M3 به عنوان جدیدترین پردازنده سری ام این کمپانی، سرعت بالا و گرافیک باورنکردنی به کاربران ارائه می‌دهد.

کامپیوتر همه کاره آیمک جدید اپل همچنین دارای Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 است.

مشخصات آی مک جدید M3 اپل
مشخصات آی مک جدید M3 اپل

رنگ بندی آی مک جدید اپل نیز همچون گذشته بوده و با همان رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

سری جدید آی‌مک‌های M3 اپل با همان قیمت 1299 دلار شروع می‌شود؛ برچسب قیمتی که در نسخه ابتدایی مدل‌های قبلی نیز شاهد آن بودیم.

جدیدترین کامپیوترهای همه کاره اپل از امروز برای سفارش کاربران در دسترس بوده و در روز سه شنبه 7 نوامبر (16 آبان) به دست مشتریان می رسد.

منبع: macrumors

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر