coinex
راهنمای خرید تکراتو

مک بوک پرو با رنگ جذاب مشکی به بازار می‌آید

اپل در رویداد Scary Fast که با تم هالووین برگزار شد، از رنگ بندی مشکی مک بوک پرو با طراحی دارک آلومینیومی رونمایی کرد. مک بوک پرو 14 و 16 اینچ در مدل‌های مجهز به تراشه M3 Pro و M3 Max با رنگ مشکی فضایی (Space Black) عرضه می‌شوند.

مک بوک پرو 14 و 16 اینچ با تراشه M3 هم عرضه می‌شوند؛ اما در این مدل‌ها خبری از رنگ بندی مشکی فضایی نیست. اپل در این رویداد از iMac با تراشه M3 نیز رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ بندی مک بوک پرو

اپل رنگ بندی مشکی فضایی را یک طراحی آلومینومی دارک جذاب معرفی کرده که با روش آندایزاسیون ساخته شده و اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. بدنه MacBook Pro با آلیاژ سفارشی ساخته شده و از جنس آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت است. اپل این طراحی جدید را «بسیار مقاوم» توصیف کرده است.

رنگ بندی مک بوک پرو

مک بوک پرو با تراشه‌های M3 پرو و M3 مکس در رنگ بندی نقره‌ای هم عرضه می‌شوند. مدل 14 اینچی با تراشه M3 در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری فضایی به بازار می‌آید و در این مدل،‌ خبری از تنوع رنگی مشکی فضایی نیست. بنابراین،‌ برای رنگ جذاب مشکی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

قیمت مک بوک پرو 14 و 16 اینچ با تراشه M3 Pro به‌ترتیب از 1999 و 2499 دلار شروع می‌شود. این لپ تاپ‌ها در مدل‌ رده‌بالاتر با تراشه M3 Max با قیمت 3199 و 3499 دلار عرضه می‌شوند. ثبت سفارش مک بوک پرو با تراشه M3 Pro از هفته آینده آغاز می‌شود؛ اما برای مدل‌های M3 Max باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید:

منبع: macrumors

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر