;
coinex

سرویس اشتراک پولی اینستاگرام و فیسبوک برای حذف تبلیغات فعال شد

متا سرویس اشتراک پولی اینستاگرام و فیسبوک را برای حذف تبلیغات فعال کرد. این ویژگی در سرتاسر اتحادیه اروپا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

سرویس اشتراک پولی اینستاگرام برای رفع نگرانی‌های سازمان‌های تنظیم‌کننده‌ی اتحادیه‌ی اروپا در این ناحیه فعال شد و کاربران نسخه وب با پرداخت ۹٫۹۹ یورو و کاربران نسخه‌ی اندروید و iOS ۱۲٫۹۹ یورو در ماه می‌توانند تبلیغات شبکه‌های اجتماعی مذکور را حذف کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سرویس اشتراک پولی اینستاگرام و فیسبوک برای حذف تبلیغات فعال شد

متا برای برطرف کردن نگرانی‌های اتحادیه‌ی اروپا، سرویس اشتراکی حذف تبلیغات هدف‌گذاری‌شده را برای این ناحیه فعال کرد. این رسانه معتقد است با این کار، ضمن حفظ قوانین داده‌ی اروپا، از ضرر این شرکت نیز جلوگیری می‌شود. متا با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد:

به هدف مقررات اتحادیه‌ی اروپا که در حال تحول است، احترام می‌گذاریم و به‌ رعایت آن‌ متعهد هستیم.

البته افرادی که تمایلی ندارند از این سرویس اشتراک پولی بهره ببرند، می‌توانند به مانند قبل از سرویس رایگان و به همراه تبلیغات استفاده کنند.

اشتراک بدون تبلیغات اینستاگرام برای افراد ۱۸ سال و بزرگ‌تر در اتحادیه‌ی اروپا و سوئیس در دسترس خواهد بود. از ابتدای مارس ۲۰۲۴، به‌ازای حساب‌های پیوند‌شده بین فیسبوک و اینستاگرام مبلغ ۶ یورو برای نسخه‌ی تحت‌وب یا ۸ یورو برای اپلیکیشن گوشی اندروید یا گوشی آیفون در نظر گرفته شده است. این شرکت می‌گوید تا زمانی‌که کاربران مشترک سرویس مذکور باشند، از داده‌های آن‌ها برای نمایش تبلیغات هدفمند استفاده نخواهد کرد.

با وجود تمام این‌ها، مشخص است برای متا کسب‌وکارهای تبلیغاتی همچنان در اولویت قرار دارد و می‌توان گفت زیربنای پلتفرم‌های این رسانه بر همین اساس توسعه یافته‌اند. به همین خاطر این سرویس تنها در ناحیه‌ای قابل دسترس است که قوانین سخت‌گیرانه‌ای درقبال داده‌های کاربران دارند.

در بخشی از پست وبلاگی متا، به این موضوع اشاره شده که به ارائه‌ی خدمات در ازای نمایش تبلیغات باور دارد و این سرویس اشتراکی تنها برای مطابقت با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا طراحی شده است.

حال با وجود سرویس اشتراک پولی اینستاگرام و فیسبوک مشخص می‌شود کاربران چقدر حاضرند برای جلوگیری از جمع‌آوری داده‌هایشان هنگام فعالیت در اینستاگرام هزینه‌ پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرویس اشتراک پولی اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر